Ayak ısıtıcısı/sobası kullanan var mı aranızda? Özellikle masa başında sıkıntı oluyor ayakların üşümesi. Karın ağrısı yapıyor bende.
Bunu almayı düşünüyorum;
https://www.hepsiburada.com/alf-ayak-isitici-p-EVUFO42908
Ayak ısıtıcısı/sobası kullanan var mı aranızda? Özellikle masa başında sıkıntı oluyor ayakların üşümesi. Karın ağrısı yapıyor bende.
Bunu almayı düşünüyorum;
https://www.hepsiburada.com/alf-ayak-isitici-p-EVUFO42908
Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Bizim şirkette muhasebe departmanında kullananlar var. Memnunlar.
O da bir seçenek ancak benim masa duvara bitişik. Belki boşluk olsa arkasına koyulabilir ancak pek sağlıklı bir çözüm değil bunun için. Oda sıcak ancak ayaklarım üşüdüğü için ben de üşüyorum.
Ben Ufo ayak ısıtıcısı almıştım, çok memnunum elektriğe de etkisi neredeyse yok gibi, sabah 8 de açıyorum 24'e kadar çalışıyor, ortam sıcaklığını düşürerek harika tasarruf yapıyorsunuz. Bende FMF var ve ayak konusunda çok hassasım biraz üşüdü mü hemen karın ağrısı oluyor. Geçen yıldan beri kullanıyorum bir sorun olursa sor ama özet verecek olursam kesinlikle almanı tavsiye ederim. https://www.cimri.com/ufo-ayak-isitici-en-ucuz
Yorumunuz için teşekkür ederim size öncelikle. Benim de bir hastaneye gitmem gerekiyor aslında vücutta sıkıntılar arttı. Ayağım üşümesi de tüm vücudu etkiliyor. Odada petekler cayır cayır yanıyor bir de elektrikli isitici var onu da açıyorum fayda etmiyor. Ufonun yorumlarında çok memnun olan da vardi hic memnun olmayan da bu yüzden tercih etmedim açıkçası. Alf isiticida yorumlar olumluydu ancak ufoya göre daha az satılmış belli ki. Gece 160'a buldum. Öğle saatlerinde kargoya verilmiş. 1-2 güne elimde olur muhtemelen. Zaten hepsinin çalışma mantığı aynı fanlı gibi olmadıkça. Geçmiş olsun. Sağlıklı ve mutlu günler dilerim sizlere.
@ddgsef13t33 teşekkürler, size de geçmiş olsun. Bence marka takıntınız çok olmasın, tabi ürün kalitesinden elektrik faturasına etkisi daha farklı olabilir ona bir şey diyemem. Ayağınız sıcak olunca ortam ısısı 5-10 derece düşükte olsa bir şey olmuyor, o yüzden ayaklarıma çok dikkat ederim.
Bakabilmem için link verebilir misiniz?
@alikoprulu29 ben teşekkür ederim. Marka takıntım yok. Sağlığıma etki ettiği için fiyat olarak da bir engel koymuyorum. Seçtiğim ürünü hem düz olmasi hem de yorumlar nedeni ile tercih ettim. Ben de dediginiz gibi faturaya olumlu bir etkisi olacağını düşünüyorum. Ayrıca bu markayı ufonunun alt markası olarak hatırlıyorum. Görünen kadariyla tek kötü tarafı kumandasının olmaması.
https://urun.gittigidiyor.com/ev-elektronigi/alf-ayak-isitici-393259939
@ddgsef13t33 eğim olup olmaması çok etki edeceğini düşünmüyorum. Kumanda çıktığında ne gerek var demiştim yalnız sonradan bayağı işe yaradığını anladım 😀 sürekli eğil kalk falan sorun olabilir, belki bir çözüm üretirsiniz. İşinizi görsün de gerisi hikâye şimdiden hayırlı olsun. Biraz kullanınca belki ufak bir inceleme yazarsınız 🙂
@alikoprulu29 sagolun. Bu seferde belden sıkıntı cıkmasın 🙂 Biraz daha erken yazsaydınız alırdım ufoyu 🙂 Serçe parmak ne güne duruyor gerçi.
@ddgsef13t33 😀