Güncel olarak D Smart net kullanan var mı ? Müşteri hizmetleriyle konuşmayı sevmiyorum, zorunda kalmadıkça aramam. Sitelerinde Yılbaşından sonra dahili müşterilerin sınırsıza geçeceğini belirtmiyor.
10 mbs AKK sız yeni üye kampanyası başlatmışlar.
Ay sonu gelmesine ve 100 GB AKK olmasına rağmen hızım 3 e düşmedi.
Tv ile birlikte 100 lira ödüyoruz. Martta tahattüt bitiyor.


BEn kullanıyorum. Hiç bi bilgilendirme yok. Herhalde diğerleri ne yaparsa onu yaparlar. Daha önce 3-5 defa kotayı aştığım halde hız düşmemişti.