Xiaomi Pistons 2
Kısa bir inceleme olacak zaten daha önce incelenmiş.
Ürünü Sanalpazardan 60 liraya aldım N11de de satılıyor.
Artıları
+ Şık bir ürün gerek renk gerek tasarım olarak,bende gold rengi var(aldığım satıcıda şuan sadece metalik gri kalmış) Kutusu bile şık 🙂
+ Malzeme kalitesi yüksek,kulaklıklar-kontrol tuşları-jak metal.Kablo ise kumaş sağlam hissi veriyor.Cebe attığında fazla birbirine girmiyor.
+ Net ses veriyor bütün ayrıntıları duyabiliyorsunuz.
+ Basslar çok iyi
+ İzolasyonu iyi, uygun uçla dinlerseniz dış sesleri engelliyor.Son ses dinlemezseniz dışarı fazla ses vermiyor
+ Hiç bi türde sapıtmıyor her müzikte başarılı diyebilirim.Ben genellikle rock dinlerim.
+ Hafif ve rahat
+ Kesinlikle Fiyat/Performans kralı
Eksileri
- Biraz sibilans var
- Nexus 4 te 2li tuşlar çalışmadı.
Bu fiyata kaçırımaması gereken bi kulaklık.

bendede var gold rengi baslar mükenmel ama tizlerde iyi değil bide altın rengi olan uzun kullanım sonucu deforme oldu ve cizildi
Ürünle ilgili olarak, görsel paylaşman mümkün mü ?
rock ve metal türevlerini dinleyen biri olarak yıllardır (en az 10 yıldan bahsediyorum) çok memnun olacağım bir kulak içi kulaklık bulamadım. methedilen tavsiye edilen neler denedim neler... sonynin eskiden beri ürettiği 20 liralık MDR E818 modeli 300liralık kulaklıklardan daha çok tatmin ediyor bu kulaklıktan en az 4 tane eskitmişimdir. en son denediğim marshalın kulaklığınıda çok övmüşlerdi o da benim için fiyasko oldu tam bass kafa kulaklığıymış. sonuç olarak her ne kadar merak etsemde pistons 2ninde beni tatmin edeceğini hiç sanmıyorum gerçi ondan önce aklımda marleyi denemek var. aslında aradığım kaliteyi kulak üstü kulaklıklardan başkası veremiyor sanırım, ama onlarıda dışarıda takmayı hiç sevmiyorum 40 yaşında adamım ne o öyle canım! 🙂 bu arada inceleme için teşekkürler
Marshall hangisi Monitordenmi Majordenmi bahsediyorsunuz
Minor
Major tavsiye ederim para sorun değilse metal-rockta çok iyi Kirk yanınızda çalıyor gitarı 😀
çikolata kokusu değil o bildiğin kauçuk ama kime koklatsam çikolata diyor 😀