Klon Akıllı Telefonlar

Öncelikle hepinize merhaba ve başlamadan önce söylemeliyim bu tamamen bir inceleme değil daha çok bir eleştiri veya deneyim yazısı olarak görülürse sevinirim. Neyse uzatmadan konuya geçmek gerekirse son günlerde çok fazla üretimi yapılan klon yani sahte akıllı telefonlar hakkında yazıyorum. Bu telefonlar piyasada ekmek peynir gibi satılıyormuş ilk duyduğumda inanmak istemedim çünkü bu cihazların sar değerlerini oldukça yüksek ve ileride hastalıklara, kalp rahatsızlıklarına da yol açmakta bu ürünlerin satışında bilinçsizlik beni açıkçası üzdü. Ama bu cihazları alan kitleyi düşündüğümüz zaman tabi ki maddi açıdan durumları iyi olmayan kişiler ve bir cihaza 1500,2000 lira vermek istemeyen insanlardan oluşuyor. 2 tane sahte cihazı inceleme fırsatı buldum öncellikle cihazların taşıdığı yonga seti MTK'ye aitti cihazları bu kadar ucuz yapan da bu zaten. Cihazlar kaçak yolla android yüklenmiş halde geliyor play storeye de bağlanıyor uygulama falan indirebiliyorsunuz tabi cihaz sahte olduğu için market uygulaması eski olabiliyor güncellenmeye biliyor neyse bunlar 1 günde gözüme çarpan sorunlardı. Fakat piyasada çarşıda MTK yonga setini kullanan cihazlardan performansı aşırı derece de düşük çarşıda bunlardan biraz pahalı MTK ile gelen cihazları kötülemek istemiyorum Discovery gibi.

Cihazların genel performansı tahmin edebileceğiniz gibi asıl ürünlerin performasıdan kat kat düşük yani söylemek gerekirse berbat tabi bu gerçek cihazları kullanmış biri için söylenebilir. Levent beyin de söylediği gibi hiç android kullanmamış biri bu cihazlardan birini aldığı zaman mutlu olacaktır. Fakat bu sahte çin işi telefonlar burada çin telefonlarını kötülemiyorum çinliler iyi cihazlarda üretiyorlar tabili fakat bariz sahte olan cihazlar performası geçelim sağlık açısından kötü sonuçlar doğurabilir.

Şimdi doğru olarak herkesin parası yok herkes zengin değil fakat gerçekten parası olmayan adama da ucuz sağlam hatta garantili cihazlar var Teknoseyir seyircisini düşünüp ucuz akıllı telefonlar üzerine birçok yayında yaptı. Teknoseyir izleyicisi bu cihazları almıyordur ama çevremizde alan kullanan varsa lütfen uyaralım diğer daha kaliteli ucuz cihazlar hakkın da bilgilendirelim.

Bu cihazlardan eline geçmiş hakkında bilgi sahibi olan kişilerde bu yazının altında görüşlerini bildirirlerse çok iyi olur

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • Cihan34 @cihan34

    "kaçak yollarla android yüklenmiş" demişsin.bence saçma olmuş çünkü android ücretsiz bir işletim sistemi.bildiğim kadarıyla herkes kafasına göre istediği yere istediği gibi yükleyebilir.o telefonu alan adam performans aramasın,arayacağınıda sanmam.facebook ve whatsapp çalışsın yeterdir ona heralde.