JXD S7800B - 7" Android Oyun Konsolu
JXD S7800B, PS VITA'ya Android ve büyük ekranlı bir alternatif olarak görülmekte.
7" dokunmatik ekran, sol ve sağda bulunan analoglar, 4 adet ana tuş, L1,R1,L2,R2 tuşları ekranda atanarak kullanılabiliyor.
.
FPS oyunlarda sağ analog pek verim verememekte, fakat cihaz rootlu geleceği için Tincore Keymapper ile bu sorunu düzeltebiliyoruz.
Oyun performansı aşırı iyi, piyasada çıkan son grafikli oyunları rahat bir şekilde oynayabilmektesiniz, denediğim oyunlar:
GTA SA, Asphalt 8 (Yüksek), Modern Combat 4, FIFA14 ve bir çok yüksek grafikli oyunu denedim.
4 çekirdekli (Quad-Core) RK3188 ve 4 çekirdekli (MP4) Mali400 bulunmakta Android 4.2.2 ile geliyor
Kamerası UFO yakalamak için ideal bir kamera, arka 2, ön 0.3 megapiksel lakin cihaz zaten kamera için alınması gereken bir cihaz değildir.
5000mAh bir bataryası var, bu da uzun bir süre oyun süresi sunmakta.
Wi-Fi(802.11 b/g/n) ve harici 3G modem desteği bulunmakta internet performansı yeterli.
İçinde gelen Happy Chick adeta bir korsan deposu, hem de emulator ile rahatca oynattığı PS1, N64, Arcade CP1/CP2/Neo-Geo, GBA, SFC, MD, FC, PSP oyunları bulunmakta. GP Store'da bulunmakta.
Kutu içersinde kulaklık, şarj aleti bulunmakta, şarj aleti Micro-USB değil ve otg ile bağlarken sıkıntı yaratmayacak bir durum.





Bu konsol pek de Vita'ya alternatif sayılmaz yalnız ; insanları yanlış bilgilendirmeyelim.Daha ziyade retro severlerin almasını tavsiye edebileceğim bir ürün , zira şu an en konsol emulasyonunda en gelişmiş handheld konsollardan birisi bu. Çoğu cihaz gba, snes gibi konsolları çalıştırıyor, ama psx ve n64'ü stabil oynatabilen çok konsol yok.(Psp , psx oyunlarını çok iyi bir şekilde çalıştırsa da n64'de çuvalıyor.) Elbette android sağolsun bu konsol arkasına bayağı bir developer'ın da desteğini alarak ortaya bayağı güzel bir iş çıkarıyor emülasyon konusunda.
Büyük bir alternatifi dedim zaten 🙂
http://www.youtube.com/watch?v=LonlSjoLRzg
merhabalar hocam cihazı satmak ıstersenız talıbım uygun bır fıyata @resulsever
bunu getiren yok mu baska?