HP 250 G3 K7J62ES

Merhaba öncelikle ürünü kendime almadım bir dostum araştırıyordu indirimde görünce pcdepo.com sitesinden 1135 tl +22 tl kargo fiyatı ile satın aldık freedos olduğu için ucuz hemde indirim vardı. (inceleme az acemice olabilir kusuruma bakmayın)

Özellikleri :
İşlemci Modeli: 4. nesil Intel® Core™ i5-4210U 1.7 GHz Turbo Boost ile 2.7 GHz'e kadar
Ekran Kartı Belleği: 2 GB - Paylaşımsız
Grafik İşlemcisi: Nvidia Geforce GT820M
Sistem Belleği: 4GB
HDD Kapasitesi: 500 GB
SİTE LİNKİ :http://www.pcdepo.com/hp-250-g3-k7j62es-notebook

hikaye gibi anlatayım pazartesi gecesi indirimden yararlandık salı günü öğlen sonu kargo landı. Ups kargo ilçemizde olmadığı için dağıtım elemanı ilden ilçeye cumartesi günü getirdi.

Artıları:
klavyesini beğenmeyen çıkmış fakat benim hoşuma gitti.
touchpad çok geniş bana göre hızı idare eder ve kullanışlıydı nette gezmek için ideal
İlk gün için ısınma sorunu yok içinizden ilk gün ne olacak dediğinizi duyuyorum haklısınız:)
Fakat fan bile çalışmadı 3 saat sürekli yükleme filan uğraştığım halde umarım böyle devam eder.
kasa tipi şık iki renk gibi kasa siyah touchpad etrafı kırık beyaz piano black gibi yansımalı göze hitap ediyor.

EKSİ YÖNLERİNE GEÇEYİM:
Öncelikle bataryası iki menteşe arasına takılıyor ve tık tık kımıldıyor sıkıntı çıkarsa oradan çıkar hiç memnun kalmadım.
Ses biraz az gibi geldi yada benim kulaklar masa üstünde alışmış yüksek ses duymaya 🙂
Ekranı eh işte karşıdan bakınca güzel yanlardan here zamanki gibi kararma vardı.
Çözünürlük ezbere bildiğimiz 1366x768 sanırım artık standart bu oldu.

Pc'nin değil ama diğer göze çarpan bir kaç sorunumu aktarayım
Pcdepo yanında verdiği fare kablolu ve çantada çok kıytırık gerçi 1135 tl i5 dizüstü hediye bu olması normal diyebilirsiniz .
HP sitesinde dün gece driverleri indiremedim tıkladığımda siteye ulaşılamıyor dedi sürekli bugün tıkır tıkır çalışıyor. Hp gibi firmanın bu hatası benim için sıkıntı
Ayrıca Nvidia sitesinde ekran kartını otomatik tarattığımda (java yükleyip) ekran kartını 810m olarak tanıdı huylandım ama ben genede 820m kurdum umarım sıkıntı çıkmaz.

Freedos sisteme nasıl windows kurulur diye korkmayın çok basit esc basıp F9 basınca boot seçeneklerı çıkıyor entere basmanız yeterlı oluyor arkadaş driverleri tam yüklemek için yarın gene getirecek bakalım 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap
Önceki yorumları gör 6 / 21
  • Hasan YİĞİT @hayigit

    Buldum onu da, hp wireless button adında, o sayfada olmayan bir sürücü.

  • ycgurdal @ycgurdal

    Bunu babama almayı düşünüyorum kasa kalitesi nasıl, SSD takılabilir mi kasa alttan mı açılıyor yoksa üstten klavyeyi sökerek mi? Kendi servisleri takar mi acaba? Bir de Java ve Flash içeriğinde kasılıyor mu? Küçük oyunları ve minecraft ı oynatır mı? Teşekkürler..

  • Hakan1987 @hakan1987

    merhaba önce karşılaştığımız olumsuzluklardan bahsedeyim 🙂
    1.Driver windows 8.1 kuruluydu o zamanlar driverlerini hp sitesinde bulamadık çıldırma noktasındaydık bir şekilde müşteri hizmetlerini arayıp halletik. Fakat windows 10 ile bu sorunlar baya azaldı.
    2.Bir diğer sorun wifi sisteminde bir sıkıntı oluyordu cihazda halla devam ediyor pc açınca 2-3 dk bağlanamıyor nete onu çözemedik.
    3.Batarya ömrü çok büyük bir kayıp yaşamadı arkadaşım çok aman aman batarya fiş gibi olaylara bağımlı değil genelde fişte kullanır halla ortala ilk günkinde 15-30 dk arası bir kayıp varmış gibi fakat tabiki o zaman hiç bir şey kurulu değildi 🙂 2 saat 20 dk yerine zaman zaman 1 saate 45 dk alıyor.
    4. gelelim performansa benim acer var misal ets 2 karşılaştırması yapsak aynı grafik ayarlarda onunki bir tık daha fazla ısınıyor . içerisindeki ekran kartıda aynı belkide bilmiyorum piskolojikte olabilir 🙂

    Kasa Kalitesi fiyat olarak o segmedekilerden farkı yok

  • Hasan YİĞİT @hayigit

    WiFi çok büyük problemdi, sık sık kopmalar ve ciddi yavaşlamalar vardı. Uzunca bir araştırmadan sonra Mediatek sürücüleri ile çözmüştüm sorunu. Yanlış hatırlamıyorsam sorunu çözmemde buradan yararlanmıştım:
    http://h30434.www3.hp.com/t5/Notebook-Wireless-and-Networking/Ralink-RT-3290-802-11-bgn-wi-fi-driver-for-Windows-10/td-p/5190740

    Şu anda kurulu sürücü resimde görüldüğü gibi. Bunda sorun yaşamadım hiç.