Hama mini tripod

bugün media marketten aldığım hama marka mini tripod ile olan muhabbetimiz yaklaşık beş dakika sürdü.. sonrasında kendisi ile olan ilişkimizi bitirdik..

Gayet mantıklı bir ürün yapmışlar, ayakları uzuyor falan, başlığı gayet iyi.. Ama gel gelelim bacakları yerinden çıkıyor ve bir daha geri oturmuyor..

Tamam arasına bir şeyler sıkıştırayım da kullanayım dedim. Yok.. Onu da kabul etmedi..

Pense ile ezdim büzdüm.. Yok yine olmadı...

Sonuç..15 tl para verdim aldım. ÇÖP. (maliyeti 2 dolar bile yoktur)

Şimdi bunu geri götür getir desem zaten 10 tl yol parası vereceğim..

Daha öncede Hama 'nın usb data kablosunu almıştım o da tırt çıkmıştı.. Bir daha mı... Tövbe..

BeğenFavori PaylaşYorum yap