Gom Audio

Gom Audio İncelemesi

Ses dosyalarını oynatmak için GRETECH'in çözümü olarak karşımıza çıkıyor. İsminden de anlaşılacağı gibi Gom Player'ın ses oynatıcı versiyonu. Gom Player güncellemesi ile karşıma çıktı. Hem deneme amaçlı, hem de böyle bir programa ihtiyaç duyabilecek kişilerin olması ihtimali ile bu incelemeyi yazdım. Öncelikle program 15 MB. Kurulumu çok kolay. Şahsen ben next'lere basarak kurdum (Deneme amaçlı olduğu için).

Genel Özellikler:

• Windows 8/7/Wista/XP ve 2000 işletim sistemlerini destekliyor. 64bit\32bit desteği var.
• .ape/ .asx/ .cda/ .flac/ .m3u/ .m3u8/ .m4a/ .mid/ .mp1/ .mp2/ .mp3/ .mpc/ .mpga/ .ogg/ .pls/ .wav ve .vma ses dosyalarını desteklemekte.
• .m4a olarak kaydedildiğinde .aac olarak kodlanmış ses dosyalarını desteklemekte.
• Ses dosyasının isminin nasıl görüneceğine karar verebiliyorsun. Şarkıcı İsmi - Başlık/ Albüm Adı - Başlık/... şeklinde
• Kısayol tuşları mevcut ve değiştirilebiliyor.
• Programında 3 farklı skin var.
• Diğer programlarda olduğu gibi bunda da tekrar modları, Equalizer, playlist oluşturabilme ve karışık çalma modu bulunmakta.
• Radyo mevcut.
• Güç seçeneklerini ayarlayabiliyorsunuz.

Artıları:

• 3 Farklı skin bulunması. Beğeniye göre değiştirilebilir.
• Önceden oluşturulmuş playlistleri direkt aktarabilme özelliği.
• Kayıpsız ses türlerini oynatabilmesi
• Müzik klasörümü içine attığımda hazır olması 5 saniyeden kısa sürdü.
• Tepki süresi çok kısa.
• Ses dosyasının tüm özelliklerini gösteriyor.

Eksileri:

• Tüm şarkıları attığım zaman bazı dosyaların isimlerini klasör yolu olarak gösterdi. Ama çalması için tıkladığımda düzeldi.
• Bendeki bazı .wav dosyalarını oynatamadı.
• Türkçe karakter sorunu var.

Ben programdan bayağı memnun kaldım. Ses için Windows Media Player, Winamp ve KMPlayer'ın alternatifi olarak kullanılabilir. Daha kullanmadığım bir sürü özelliği mevcut. Bu yüzden isteyenlerin indirip denemelerini tavsiye ederim. Küçük programın incelemesi de küçük olurmuş...

http://audio.gomlab.com/eng/

BeğenFavori PaylaşYorum yap