Çok uzunca bir süre Wievsonic'i Panasonic çakması, YU-MA-TU gibi bizim mrrdivenaltı üretimlerden zannetmiştim
Fiyatın yarısı Harman Kardona gidiyor heralde
GSM şirketlerinde ve Anadolu'daki çeyizci dükkanlarında satar
Son bir saat içinde 159 ziyaretçi, 88 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Çok uzunca bir süre Wievsonic'i Panasonic çakması, YU-MA-TU gibi bizim mrrdivenaltı üretimlerden zannetmiştim