ELON MUSK HABERİ YOKMU BU HAFTA
Can denilen şahıs tam bir şuursuz teknoseyire hiç yakışmıyor onun yeri shiftdelete
Merhaba!. Murat bey bende A6000 kullanıcısıyım ve çokda memnunum .merak ettiğim konu şu 6000 in 6300 den ve 6500 den fotoğraf kalitesi olarak fark varmıdır ben araştırma yaptım biraz fakat pek açıklayıcı bir yoruma rastlamadım.görüşlerinizi merak ettim
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
5 yıl sonra robotlar çoğu iş kolunda yaygınlaşacak özellikle otomotivde fordun denemelerini yaptığı biyonik destek sağlayan dış iskelet sistemine bir bakın