homosapien @biggestlier olayı ne güzel özetlemişsiniz. çünkü mesleğiniz ve incelikleri gayet iyi bilmek zorundasınız. o halde benimde anlatmak istediğim şudur ki önünüzde sizinde dediğiniz gibi 50 yıl ve daha nice yıllar var bilgileriniz gelecek nesillere aktarmak için . lütfen suçu cumaya gidenlere yada kliselere gidenlere atmak yerine daha çok ama daha çok çalışıp sanayi ve bilimdeki ilerleyişe bir katkı sununuz. bizler millet olarak gururlanmayı gaza gelmeyi severiz sizler yaptığınız vakit, a şu adam bunu üretti ama cumaya gidiyormuydu gitmiyormuydu sorgulamayız, yani ortada bir ilerleyiş varsa emin olun cumaya gidenler engel değil lütfen kişileri yargılamak yerine mensubu olduğunuz bilim insanlarının ülkenin ilerleyişi için neler kattığına yada neler katmadığına odaklanıp bir suçlu aranacaksa o insanlarda aramanızı yada sorgulamanızı dilerdim. aksi takdir teker icat oldu ama ağacı Allah yarattı , tüfek icat oldu ama Allah demiri yukardan indirdi deyip yapılan işi küçümsemek bizi ilerletmez, nihayet birileri ilk türk uydusunu yollamışmı ona bakıp emeğe saygı lazım, helikopteri türkiye montajladı motoru amerikadan geliyor diyen bir mühendisle tekeri adam montajladı ağacı Allah'tan geliyor diyen bir cahil arasında fark yok, Allah ne güzel akıl vermiş adam tekeri buldu deriz , Allah o aklı ona bahşetti deriz, ve nihayetide göktürk uydusu adı geçtiği için diyorum nihayet uydumuz oldu deriz, aradaki farkı sizi incitmeden anlata bildimse ne mutlu bana yoksa verdiğim rahatsızlık için özür dilerim.

homosapien @biggestlier o duygunuzu çok iyi anlıyorum, yazacaklarım bu form için uygun olmadığı için yazmıyorum. inançları beni zerre kadar ilgilendirmez deyip, kendi inancıma göre Allah pozitif bilim adına bir adım atabilecek her insanın yardımcısı olsun, umutsuz olmayın , bir kapı açılacaktır, zamanını bilemeyiz. insanları olduğu gibi kabul etmek gerekir yoksa 10 larca insan arasında iken kendi yalnızlığımız en büyük düşmanımız olur ve savaşı kaybedenlerden oluruz. sanal ortamda da olsa bir insana en ufak bir umut bir dua olabiliyorsak bir bilgi yada fikir paylaşabiliyorsak , bir akla pozitif şüphe tohumları ekip ordan güzel bir umuda vesile olabiliyorsak ne mutlu bizlere, her başarı öyküsünde nice olumsuzluklar okuyoruz ve nihayetinde ordan bir başarı kapısı açıldığına şahit oluyoruz. dilerim kapılarınız açık olsun. cumanız mübarek olsun.