hoş telefon bence. fiyatı biraz fazla. apple farkı diyelim. dual kamera çok güzel özellik bence, kullanmak isterim.
hoş telefon bence. fiyatı biraz fazla. apple farkı diyelim. dual kamera çok güzel özellik bence, kullanmak isterim.
İyi güzel hoş da 4k verecek enayi var mı, bilmiyorum.
http://www.gittigidiyor.com/cep-telefonu?k=iphone+7+plus
Zengin olanlara sözüm yok. 😀 Sözüm 2 yıl taksit ödeyip, metrobüste ömrü geçenlere
Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yine heyecanlandırdılar. bir gün CES e katılmak çok güzel olur aslında.