• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

zbetk
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.09.2014
  • zbetk @zbetk

    @grezimonkdoğrudur illaki. Ama şahsen bana ve çevreme hiç denk gelmedi. Dünyada en çok satılan telefon için şikayetlerin çok olması normaldir. +'sı -'si illaki vardır ama emin olun çok memnun olan bir dolu insan da var. Bende çok merak ettim ve androide geçtim ama 9 ay sürdü malesef. Şu anda S7 Edge içimi gıcıklasa da ios'tan vazgeçemiyorum.

    Bu kadar kesin ithamlar kullanmak yine de bana göre yanlış bence, at ve eşek kişiye göre değişir. Şahsen ben JB yapılmış bir iphone için andorid özgürlüğüne bin basar diye düşünüyorum. Kişisel bi rmesela yani.

    11 Ocak 2017 - 23:56 Beğen
  • zbetk @zbetk

    Android'te kullandım. 2 ay önce ise IOS'a geri döndüm. Sizce de çok fazla genellememiş misiniz ?

    11 Ocak 2017 - 23:50 Beğen
  • zbetk @zbetk

    @parduscu ben çok beğeniyorum ve öyle alışmışımki 9 aylık bir android deneyimim oldu. Her gün defalarca kez yaptım ama sonuc nafileydi.

    Ama insanlar bunu bilmiyor sanırım bunu kullanan çok az görüyorum. Keza uygulamalar arası geçişte öyle. En sola bas birazcık tüm uygulamalar geliyor aslında çok kullanışlı ama keşfetmek gerekiyor.

    11 Ocak 2017 - 23:48 Beğen 1
  • zbetk @zbetk

    @hkellecioglu ve @gamsizm uygulamalar arası geri geçiş çok kolay aslında 🙂 Uygulama yönlendirdiği zaman ekranın en soluna bir kademe basınc uygulayıp kaydırırsanız geliyor uygulamalar. Ayarlarda vs. ise hiç bastırmanıza gerek yok. Ekranı en soldan sağa doğru çekerseniz eğer sol üstteki geri butonuna basmıs olursunuz.

    11 Ocak 2017 - 23:39 Beğen 5
  • zbetk @zbetk

    @agah_bagrik onu hiç oynama fırsatım olmadı ama 4lü oyunu hala daha özlemle anıyorum 🙂

    26 Ekim 2016 - 16:26 Beğen
  • zbetk @zbetk

    Bundan 5 yıl önce 4 arkadaş olarak nerdeyse tek eğlencemizdi. Hatta bazen 3e 3 bile oynar playstation kafedeki ekstra kolları aldığımızdan tatlı bi sıkıntı olurdu.

    Ama o eğlence gerçekten harikaydı özellikle belli bir süre sonra stratejik oynamaya başlayınca efsane maçlar oynanırdı.Dertlendirdiniz bi anda be hocam..

    25 Ekim 2016 - 20:25 Beğen
  • zbetk @zbetk

    Android'te sanırım samsung fark yaratmış gerçekten. G4 hayal kırıklığı yarattı bende. Her neyse, bu test oyununun adını paylaşabilecek olan varsa sevinirim.

    22 Mayıs 2015 - 21:15 Beğen
  • Durum (2)
  • Yorum (7)
  • Takipçi (9)
  • Takip edilen (7)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 130 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum