Öncelikle herkese Merhaba,
2011 model edc dynamique fluence im var. 61000 km de. 20 aydan beri kullanıyorum. Çok da memnunum. Şehirler arası yollarda bilinen markaların ucuz satılan istasyonlarından sık sık mazot alıyordum. aracın sesinin arttığını düşünmeye başladım. Netten araştırdım. Dizel yakıt katkısı ile düzeleceği kanaatine vardım. bir sitede yorumlarda çok övülmüş çok satan bir markanın dizel yakıt katkısı enjektör temizleyicisinden aldım. Depoya eklettim ve depoyu fullettim. Uzun yola çıkmadım. O gün 15-20 km yaparak eve gittim. Eve giderken belki psikolojik ama sesinin azaldığını farkettim. ertesi gün akşam işim vardı aracı çalıştırmadan anahtarı yerine taktığımda motor arıza ışığının yandığını farkettim. Aracı çalıştırdığımda ışık sönüyor. anahtarı çıkartıp geri taktığımda motor arıza ışığı bir yanıyor bir yanmıyor. Dün akşam işimi hallettim. Araçta kötü bir şey farketmedim. Daha önce aracımı mecburen bir yakınımın kullanması gerekti. Otomatik kullanmadığı için araç çalışırken birkaç kez ilk kalkışta ani frenleme yaptı motor arıza ışığı yanmıştı. Hatta bilgi ekranında motor arızası diye kırmızı bir yazı çıkmıştı ve ikaz sesi vermişti. Aracı kenarı çekip durdurduk biraz bekleyip tekrar çalıştırdık. Hata vermediği için devam ettik. Şubattan beri de hata vermiyordu. Düzenli olarak bakımlarımı yetkili serviste yaptırdım. Sadece triger kayışını çok pahalı olduğu için özel bir serviste değiştirdim. Bu yazdıklarım ile motor arıza ışığının yanmasının sebebi ne olabilir? kullandığım dizel yakıt katkısı olabilir mi?
Öncelikle herkese Merhaba,
2011 model edc dynamique fluence im var. 61000 km de. 20 aydan beri kullanıyorum. Çok da memnunum. Şehirler arası yollarda bilinen markaların ucuz satılan istasyonlarından sık sık mazot alıyordum. aracın sesinin arttığını düşünmeye başladım. Netten araştırdım. Dizel yakıt katkısı ile düzeleceği kanaatine vardım. bir sitede yorumlarda çok övülmüş çok satan bir markanın dizel yakıt katkısı enjektör temizleyicisinden aldım. Depoya eklettim ve depoyu fullettim. Uzun yola çıkmadım. O gün 15-20 km yaparak eve gittim. Eve giderken belki psikolojik ama sesinin azaldığını farkettim. ertesi gün akşam işim vardı aracı çalıştırmadan anahtarı yerine taktığımda motor arıza ışığının yandığını farkettim. Aracı çalıştırdığımda ışık sönüyor. anahtarı çıkartıp geri taktığımda motor arıza ışığı bir yanıyor bir yanmıyor. Dün akşam işimi hallettim. Araçta kötü bir şey farketmedim. Daha önce aracımı mecburen bir yakınımın kullanması gerekti. Otomatik kullanmadığı için araç çalışırken birkaç kez ilk kalkışta ani frenleme yaptı motor arıza ışığı yanmıştı. Hatta bilgi ekranında motor arızası diye kırmızı bir yazı çıkmıştı ve ikaz sesi vermişti. Aracı kenarı çekip durdurduk biraz bekleyip tekrar çalıştırdık. Hata vermediği için devam ettik. Şubattan beri de hata vermiyordu. Düzenli olarak bakımlarımı yetkili serviste yaptırdım. Sadece triger kayışını çok pahalı olduğu için özel bir serviste değiştirdim. Bu yazdıklarım ile motor arıza ışığının yanmasının sebebi ne olabilir? kullandığım dizel yakıt katkısı olabilir mi?