İyi geceler. 4 şubat tarihinde samsung j5 prime aldım. Ürünün sim kartını takarken içerisinde kaldı. Çıkarılması için garantiye verdim sanırım 8 şubattı. Kullanıcı hatası denilip 50 lira ücretle tamire alındı. Daha sonra mesaj geldi tamir tamamlandı diye. Servise uğradığımda cihazın ekranı piksel hatası verip garanti kapsamında yapılacak denildi. Şayet ekran değiştirilecekmiş. Bunun üzerine tekrar kayıt oluşturuldu. Yapılacağını sanmıyorum. Napabilirim 20 günlük garanti süresi ilk tamir tarihinden mi başlayacak ? Ürün değişimi talep edebilir miyim ?
İyi geceler. 4 şubat tarihinde samsung j5 prime aldım. Ürünün sim kartını takarken içerisinde kaldı. Çıkarılması için garantiye verdim sanırım 8 şubattı. Kullanıcı hatası denilip 50 lira ücretle tamire alındı. Daha sonra mesaj geldi tamir tamamlandı diye. Servise uğradığımda cihazın ekranı piksel hatası verip garanti kapsamında yapılacak denildi. Şayet ekran değiştirilecekmiş. Bunun üzerine tekrar kayıt oluşturuldu. Yapılacağını sanmıyorum. Napabilirim 20 günlük garanti süresi ilk tamir tarihinden mi başlayacak ? Ürün değişimi talep edebilir miyim ?