yes be
hemi de video
o kadar program varken bende winamp yüklü ve yenilerden dada iyi bence
telefonun sony ise music uygulamsına podcastin rss ini kaydedebilirsin ekstradan uygulamaya ihtiyaç yok
whatsapp dan sana gönderilen şeyler silinmiş olur
vodafone da 18Mbit up vardı denizlide ki iki diş çekiyor
bunsuz uçamıyorum şaka şaka uyuyamıyorum (!)
bilmem haberiniz var mı ama xperia sp ye 4.3 güncellemesi geldi
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
yes be