• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

yilank
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 07.01.2016
  • yilank @yilank

    tum sosyal platformdaki kanallarina girin ve her gun, son açilan konularin altina cevaben; "soyle kotu hizmetleri var, boyle kotu. kesinlikle tavsiye etmiyorum. Surekli basiniz agrisin istiyorsaniz baska" gibisinden mesaj yazin ama her gun. Ben bu sistemle baya sorunumu çozdum ama Türkiye gibi kaybolmuş bir ülkede işe yarar mi bilemem, denemek lazim 👍🏻

    13 Aralık 2023 - 12:29 Beğen 2
  • yilank @yilank

    hileleri yazanlar 2 ayri kategiriye ayriliyor. 1. Hilesini yaptigi oyun firmasinda çalisan hile yapicilar
    2. oyun firmasiyla alakasi olmayan hile yapicilar

    eger hile oyun firmasinda calisandan alindiysa hic bir sey olmaz. Eger disaridan alindiysa eninde sonunda banlaniyor (Oylesine Apex Legend'e basladim, baya saglam hile buldum, 3 cu gun banlandim. Yalniz soyle bir durum var; (hile yaptigimdan dolayi cok iyi goruyorum) 100 oyuncudan 90 inda hile var 🤣🤣🤣

    Bundan dolayi cod:mw3 almaktan vazgectim. Zenginlere meze olmamak icin, hile ile oynayacaktim ama , hileyi yapanlarin cod'un firmasindan olmadigi icin kesin banlanirim (aylik 38 dolar hilenin fiyati bu arada ). Apex Legend bedava ve koymadi banlaninca. Cod:mw3 parali, o acitir hem de cok acitir)

    Not: Hile kotu bir seydir, tavsiye edilmez🤓

    06 Aralık 2023 - 14:41 Beğen
  • yilank @yilank

    Bizde; "cahile buyuk piyango cikinca ya sapitir, ya da sonunda hapse girer" derler. Bu arkadas da technopat sayesinde paranin tadini aldiktan sonra sapıttı ( bana gore ). Tipi de (kendince) duzeltince iyice kabalaştı 🤣🤣🤣

    27 Kasım 2023 - 15:57 Beğen 1
  • yilank @yilank

    Simdi dinleyebildim LP nin yorumunu youtube`da. LP kesinlikle hakli bence ( LP ci felan degilim. Hatta kendisi Twitterda ufak bir elestiri yaptim diye beni engellemis birisi. Egosu tavan yapmis birisi tamam ama bu konuda kesinlikle hakli soyledilklerinde).
    Sitenin adi "TEKNOSEYIR" arkadaslar. Kendi ozel meselelerimizi bile burada paylasmaya basladigimiz ve bizim ( hepimizin ) yuzumuzden, teknolojiyle ilgilenen ve(ya) bilgisi olmayip sorun soran insanlar kacmaya basladi ve burasi 3 - 5 kisinin kendi sanal dunyasini tatmin yeri haline gelmeye basladi ( Tamamen kendi dusuncemdir). LP de hakli olarak ugrasmak istemiyor.
    cokcekirdek.com a ben de katildim ve her seyi orada konusabiliriz. Ama burada olmaz, olmamali ( zatebn yilbasindan sonra olmayacak da 😀 )

    25 Kasım 2023 - 23:38 Beğen
  • yilank @yilank

    Ego her insanda olan bir sey. Kiminde, tavan yapiyor ve kisiye zarar veriyor. Kiminde ise, dengeli oluyor ( dengeli ego faydali bana gore). Çok genel yazdim uzmemek için ancak, anlayan anlamistir herhalde.

    24 Kasım 2023 - 15:34 Beğen
  • yilank @yilank

    5 sene once de benim ustumde denemek istediler. "soyle faydasi, boyle faydasi olacak" dediler (bobreklerle karacigerdeki bir hormonu blokluyormus ve yag emilimini engelliyormus, diyabet için onceligi).
    Dedim; -Bu ilac yeni mi? dediler, -evet. bir nevi sende deneyecegiz dediler (sormasam soylemeyecekler). Dedim ben de "Anani da al git (soz baska yerden alinmadir ). israr edemediler. Raporlamamislar da. ingiltere (bizzat yasadigim icin biliyorum) binlerce hastanin uzerinde onlarca ilaç deniyordur ve tahminim, bu sadece ingiltere ile kalmiyordur O_o

    20 Kasım 2023 - 15:59 Beğen 1
  • yilank @yilank

    @alpi350 sanirim o da buna benzer bir sey yapamacakmis 👍

    19 Kasım 2023 - 10:12 Beğen
  • yilank @yilank

    @orcun rx 500 yazmis ama , sorayim, belki yanlis yazmistir. (RX 580 mis )

    19 Kasım 2023 - 01:50 Beğen 1
  • yilank @yilank

    simdi gordum. ben sorayim, belki gelir alir daha bnulmadiysa. cok tesekkur ederim.

    19 Kasım 2023 - 01:50 Beğen
  • yilank @yilank

    elime en az 20 adet geçti ve neredeyse geneli de yeni urunler idi. heves edip aliyorlar ve kisa sure sonra vaz geçiyorlar. Yani; kullanmaya baslayanlar kisa surede pes ediyor. sadece sirketlerin mutfaginda tek tuk gordum. elinden cikaranlar da durumu iyi olanlar (kapsul maliyetini dusunmezler). Sahsen, tadi farkli geliyordur diye dusunuyorum.En guzeli, o an çekilmis taze filtre kahve, ohhh mis 🤓

    15 Kasım 2023 - 22:36 Beğen 1
  • yilank @yilank

    Ziraat pişmanliktir 🤓 Garantiye geçtik biz de

    15 Kasım 2023 - 14:40 Beğen
  • yilank @yilank

    https://www.google.com.tr/search?q=Sa%C3%A7+kurutma+makinesi+ile+f%C3%B6n+makinesi+ayn%C4%B1+%C5%9Fey+midir%2C+f%C3%B6n+makineleri+ayn%C4%B1+zamanda+sa%C3%A7+kurutma+makinesi+midir%2C+en+iyi+f%C3%B6n+makinesi+veya+sa%C3%A7+kurutma+makinesi+hangisidir&rlz=1C2ONGR_en-GBGB985GB985&sca_esv=581717431&source=hp&ei=1epQZfaHNLSghbIP_Y-cyAU&iflsig=AO6bgOgAAAAAZVD45Qe8K9_Jogel9SenYTu_zxkQS4yA&ved=0ahUKEwi2xraa376CAxU0UEEAHf0HB1kQ4dUDCAw&uact=5&oq=Sa%C3%A7+kurutma+makinesi+ile+f%C3%B6n+makinesi+ayn%C4%B1+%C5%9Fey+midir%2C+f%C3%B6n+makineleri+ayn%C4%B1+zamanda+sa%C3%A7+kurutma+makinesi+midir%2C+en+iyi+f%C3%B6n+makinesi+veya+sa%C3%A7+kurutma+makinesi+hangisidir&gs_lp=Egdnd3Mtd2l6Iq8BU2HDpyBrdXJ1dG1hIG1ha2luZXNpIGlsZSBmw7ZuIG1ha2luZXNpIGF5bsSxIMWfZXkgbWlkaXIsIGbDtm4gbWFraW5lbGVyaSBheW7EsSB6YW1hbmRhIHNhw6cga3VydXRtYSBtYWtpbmVzaSBtaWRpciwgZW4gaXlpIGbDtm4gbWFraW5lc2kgdmV5YSBzYcOnIGt1cnV0bWEgbWFraW5lc2kgaGFuZ2lzaWRpckgAUABYAHAAeACQAQCYAQCgAQCqAQC4AQPIAQD4AQL4AQE&sclient=gws-wiz

    12 Kasım 2023 - 18:10 Beğen 1
  • yilank @yilank

    Su anda Londra`daki elektrikli arac kullanan ozel taksicilerin yorumu ; " Elektrik petrolden daha pahalliya gelmeye basladi " 😀 😀 😀
    Devlet, yavassss yavassss elektrikli arac alanlara verdigi destegi cekmeye basladi ( fiyat yukseltme ile starti verdiler )
    Ayrica, pili bitip, yolda oylece kalanlarin sayisi da azimsanacak durumda degil 😀
    Pil teknolojisi gelismeden almak mantikli gelmiyor sahsen.

    12 Kasım 2023 - 15:58 Beğen 1
  • yilank @yilank

    @okanaytimur 2002 idi galiba. sikistirma programlari (atiyorum) video, ses gibi dosyalari cok fazla sikistiramiyorlardi. Arkadasim bir dosya bulmustu internette. Atiyorum, dosyanin boyutu 2mb idi ve acildiginda 1gb dosya olarak acildi ve icinde oyundan, videosuna kadar bir suru dosya vardi. Bu da bilimsel degil, sahsen gozlerimle gordum deneyimledim. Peki hala neden hu teknolji kullanilmiyor !? Bu sorunun cevabi cok uzun 👍🏻 (Demek istedigim; bilinmeyen her zaman suphelidir, ancak, varmis gibi davranarak onlem almak da yanlis bir sey degildir )

    10 Kasım 2023 - 12:33 Beğen
  • yilank @yilank

    @okanaytimur Kaynak yok.(Bilimsel olarak olarak, deneysel var ancak kaynaknolarak dokulmedi. Sizin dusuncenizi curutmek icin yazmadim ) Dinlenme sebeplerinden biri de sudur.
    https://www.google.com/amp/s/www.webtekno.com/haber/amp/47282

    10 Kasım 2023 - 12:29 Beğen 1
  • yilank @yilank

    Siz, size sunulan teknolojiyi biliyorsunuz. Daha bilmediginiz ve hali hazirda kullanilan teknolojiler olmadigindan nasil bu kadar emin olabiliyorsunuz!? 🤗👍🏻 ( konuyu savunmak açísından ziyade, açık kapı bırakmak her zaman bana daha mantıklı gelmiştir ki, siz daha bu konulardan habersiz iken, tarafımızdan ingiltere'de denenmiş bir olgudur; cep telefonlarinin dinlenmesi (kim olursa olsun). 👍🏻 )

    10 Kasım 2023 - 12:17 Beğen 1
  • yilank @yilank

    @talebekedi @m-menguc arkadasin dedigi gibi olmus sanirim. Bu cok yapilan bir sey. Neyse ki Amazondan almissiniz, basiniz agrimadan iade yapabilirsiniz. Yalniz, cok iyi aciklayin Amazon`a durumu.

    09 Kasım 2023 - 17:08 Beğen 1
  • yilank @yilank

    nereye link veriyor diye, kare kodu okuttunuz mu hic ?
    - Seri numarasini garantiye kaydetmeyi denediniz mi samsungun sayfasinda ?
    Orjinal gibi gorunuyor urun O_o

    09 Kasım 2023 - 16:46 Beğen
  • yilank @yilank

    topraklama yoksa evde, toprak hattini notr hatta bagliyorlar genelde ki, "sigorta hemen atsin ki, akim, insandan uzun sure gecmesin diye" yapiliyor sanirim. (Tavsiye niteliginde degildir.)
    (Ev mustakil ise mutlaka paraya kiyip kendiniz yapmalisiniz. Genelde; 40 - 50cm en. 1 metre boyunda yarim cm kalinliginda ya da ( 1 cm+ olursa daha iyi olur ) BAKIR levhayi evinizin dibine derine gomun ve montelenmis kabloyu evinize cekin. Bu da bilgi niteliginde (: )

    09 Kasım 2023 - 16:30 Beğen 1
  • yilank @yilank

    O sahis Ataturk`u seven bir sahis degil. Onun oynamasi mantiksiz idi (:

    06 Kasım 2023 - 17:29 Beğen
  • Durum (197)
  • Blog (1)
  • Yorum (2038)
  • Takipçi (12)
  • Takip edilen (3)
  • Favori (20)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

Xiaomi 17T: Xiaomi'nin En Yenisi!

22

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134

Logitech Z906 Ses sistemi incelemesi

119

Xiaomi Mi Smart Standing Fan 2 - Akıllı Vantilatör!

26
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

15

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus Pen

25

UFO ATEAC-01

Game Garaj Slayer R9T3D İnceleme

25

Mirc Chat Sohbet

12

UTRAI JUMP STARTER YARI DETAYLI İNCELEME

6
Tümünü gör

Son bir saat içinde 182 ziyaretçi, 71 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum