Merb arkadaşlar..huawei g7 aldım çok memnunum fakat bi sorun var daha önce samsun kullanıyor idim samsungta snb dosyalarımi yani notları mı hafıza kartında depoluyordum simdi hafıza kartini huawei te yaktım snb not dosyalarımi okuyamiyorum napmam lazım lütfen yardımcı olurmusnuz
Merb arkadaşlar..huawei g7 aldım çok memnunum fakat bi sorun var daha önce samsun kullanıyor idim samsungta snb dosyalarımi yani notları mı hafıza kartında depoluyordum simdi hafıza kartini huawei te yaktım snb not dosyalarımi okuyamiyorum napmam lazım lütfen yardımcı olurmusnuz