Fuarı 3 tur yaparak 7 saat gezdim.Yaklaşık 30 kilo broşür vb. toplamışım.Hem yıl boyunca okurum hemde eşe dosta dağıtırım diye önüme gelen herşeyden fazlaca aldım.Darkhardware'de konusu açılmayınca ümitsizliğe kapılmıştım.Bu video ilaç gibi geldi.Emeği geçenlere teşekkürler.
Fuarı 3 tur yaparak 7 saat gezdim.Yaklaşık 30 kilo broşür vb. toplamışım.Hem yıl boyunca okurum hemde eşe dosta dağıtırım diye önüme gelen herşeyden fazlaca aldım.Darkhardware'de konusu açılmayınca ümitsizliğe kapılmıştım.Bu video ilaç gibi geldi.Emeği geçenlere teşekkürler.