Merhaba ben telefonu kuzenimden ikinci el aldım, kendisi yurtdışına çıktı, G4 telefonum garantide 20gün içinde yapamayacaklar gibi görünüyor ve ben muhtemelen ücret iadesi isteyeceğim. Telefonun benim üzerime olmaması bir şey değiştirir mi? Tüketici Hakları heyetine başvurmama ve ücret iadesi almama engel olur mu acaba?
Merhaba ben telefonu kuzenimden ikinci el aldım, kendisi yurtdışına çıktı, G4 telefonum garantide 20gün içinde yapamayacaklar gibi görünüyor ve ben muhtemelen ücret iadesi isteyeceğim. Telefonun benim üzerime olmaması bir şey değiştirir mi? Tüketici Hakları heyetine başvurmama ve ücret iadesi almama engel olur mu acaba?