• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Webtekno
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 14.05.2014
  • Webtekno @webtekno

    @gamsizm Murat abi, Garanti Hackathon diye bir yarışma var. Bu yarışmanın kazananları başarılarından ötürü Masters of Code için Silikon Vadisine dahi gitti. Belki bununla ilgili bir araştırma yapıp video çekebilirsin veya haftalık gündem de bahsedebilirsin. Kazanan takımın ismi de Happy Puppy bu arada 🙂

    12 Aralık 2015 - 20:41 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Ekşide ki yazıları okumak çok eğlenceli ahahah. (Ömer'in kuzeni 🙂 )

    12 Aralık 2015 - 20:11 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    1999'un son haftalarında kopan olay da çok komikti. Şöyle ki adamlar bilgisayarı yaparken tarihi 28.12.99 şeklinde kodlamışlar. Sıra 2000'li yıllara geldiğinde bilgisayarın tarihi 01.01.00 yapacağını sistemin kararsızlaşacağını ve çökeceğini düşünmüşler. Neyse ki hiçbir şey olmamış herkes kendi yoluna gitmiş bilgisayarlar da daha sonradan gelen bir yama ile xx.xx.xxxx formatını destekler olmuş.

    01 Temmuz 2015 - 13:12 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Kullanılan malzeme çok kaliteliydi. Apple'ın Macbook Air'larında olduğu gibi bir kapağı açma hissiyatı var. Acer iyi bir iş çıkarmış.

    01 Temmuz 2015 - 13:04 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @gamsizm Abi bir bakar mısın. İnternette fazlasıyla araştırdığım halde hiçbir yerde telefon ile nasıl yıldırım fotoğrafı çekileceği yazmıyor. DSLR ile kolay tamam da telefon ile nasıl çekilir bir bilgin var ise söyleyebilir misin? Malum forum da yok buraya yazmak zorunda kaldım kusura bakma... (Örnek uygulama : Camera FV:5)

    01 Temmuz 2015 - 12:50 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Murat abi seninle nasıl iletişime geçebilirim. Elimde tozlu raflar için cpu ekran kartı ses kartı felan var.

    30 Ocak 2015 - 21:45 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Canlı yayın demek istedim yani sonradan aklıma geldi.

    24 Ocak 2015 - 15:14 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Bir önerim olacak. Bence incelemeleri uploadı bittikten sonra değil de düzenli bir şekilde yayınlamanız daha güzel olacaktır. Mesela çarşamba günleri akşam 8.00 da yayın saati gibi. Tabi sadece bir öneri.

    22 Ocak 2015 - 20:52 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Murat abi senin yaptığın herşey bize uyar.

    25 Ağustos 2014 - 12:18 Beğen 2
  • Webtekno @webtekno

    Bekliyoruz hep beraber bakalım ne olcak ???

    31 Temmuz 2014 - 13:22 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Evet ya bizde geciktik tepe köy.

    31 Temmuz 2014 - 13:18 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @yunus_gur @muratyalcinkaya ben tatile geldim şuan memurkentteyim

    30 Temmuz 2014 - 11:37 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @samedl çift tıklama ile uyandırma yok. Bu htc ve lg nin kullandığı bir özelliktir.

    26 Temmuz 2014 - 15:12 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @kashmieer 200 tl fark az bile 😀

    26 Temmuz 2014 - 15:03 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @ahmetcanars iki telefonu karşılaştırmışsınız. Söylediklerinize katılıoorum fakat mali ile adreno yu karşılaştırmak anlamsız. Bu ios ile android gibi olur.

    26 Temmuz 2014 - 15:02 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @fearow söylediklerinizin bir kısmında yanılıyorsunuz. 8 çekirdek telefonu olumsuz yönde etkilemez sanırsam siz bu 8 çekirdeğin hep çalışacağını düşündünüz bu yanlış. Çünkü ihtiyaç olduğunda 8 çekirdek çalışır ihtiyaç olmadığında çalışmaz ve genellikle 1-2 çekirdek hep online olur bu sebeple bataryanızdanda yemez.
    -_-Browser-_-

    26 Temmuz 2014 - 15:00 Beğen 1
  • Webtekno @webtekno

    Bende beklerim lg g2 için çok iyi olur.
    _-Browser-_

    06 Temmuz 2014 - 18:09 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    @serhatsoylemez O kadar küçük birşey için masrafa gerek yok bunu alacaksanız zaten telefonunuz ve internetiniz var demektir telefonunuzdan interneti paylaşırsınız.
    _-Browser-_

    06 Temmuz 2014 - 18:08 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Fiyat zaten uçmuş bana göre en iyilerden biri Nikon D90'dır tavsiyede ederim. Ama yazılım felan güncel olsun kolaylık sağlasın modern olsun diyosanız orası size kalmış.
    _-Browser-_

    06 Temmuz 2014 - 18:06 Beğen
  • Webtekno @webtekno

    Telefonu bizzat inceledim ve herzamanki gibi bir wp olduğu için kıyaslama yapamayacağım. Fakat telefon kendince yeterli bir telefon. Benchmarklardan yeterli puanları aldı. Günlük kulanımınızda iş oyun film vs. kullanacaksanız alabilirsiniz . Kamera kalitesi Genele göre iyi (çok iyi değil bi g3-m8 değil) çok fotoğraf ustasıyım diyorsanız boşverin ama günlük kullanım için ideal.

    Kısacası : Fiyatına göre oldukça uygun bir telefon tabiki wp sevenler için.
    wp: Windows Phone

    _-Browser-_

    06 Temmuz 2014 - 18:04 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (33)
  • Takipçi (21)
  • Takip edilen (6)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

JoyToKey (Gamepad'e Klavye Tuşları Atama Programı)

10

Need for Speed Most Wanted 2012

4
Tümünü gör

Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum