Bende gm 5 plus d aldım kronik sorunlar yaşıyorum 2 defa garantiye yolladım 2 defada para istrdiler verdim.Telefona da hiçbir şey yapmadılar yani telefon halen sorunlu telefonu ben 999 tl ye aldım tüketici haklarına versem paramı alabilir miyim size soruyorum nolur soruma cevap bulun yani telefonu tüketici haklarına iade edebilir miyim. ???
Bende gm 5 plus d aldım kronik sorunlar yaşıyorum 2 defa garantiye yolladım 2 defada para istrdiler verdim.Telefona da hiçbir şey yapmadılar yani telefon halen sorunlu telefonu ben 999 tl ye aldım tüketici haklarına versem paramı alabilir miyim size soruyorum nolur soruma cevap bulun yani telefonu tüketici haklarına iade edebilir miyim. ???