Merhaba. Öncellikle ağzınıza sağlık çok bilgilendirici bir konuşma olmuş. Ben ınterrail biletimi ve uçak biletimi aldım. Vize işlerimine başlayacağım. İnterrail programa Belçika'dan başlayacağım. Ancak en uzun İtalya'da kalacağım. Ve italya dan vize almak daha çok işime geliyor. Szce Belçika'ya giriş yaparken sıkıntı yaşar mıyım?
Merhaba tekrardan ağzınıza sağlık yine çok bilgilendirici bir video olmuş. Video'da gireceğiniz ülkeden alın demişsiniz ancak şartlar gereği en çok kaldığım yer olan İtalya'dan almayı planlıyorum. Sizce sorun çıkar mı? Böyle bir şey duydunuz mu? Şunu söyleyeyim. Bütün programım belli ve rezervasyonları yapılmış durumda.