ben bu siteden memnun değilim ellerinde olmayan ürün satıyorlar sipariş ediyorsun gelmiyor ilgisizler
ben bu siteden memnun değilim ellerinde olmayan ürün satıyorlar sipariş ediyorsun gelmiyor ilgisizler
Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 90 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
olurda faturayı ödemeyi unutursanız 24 TL fazla ceza kesiyorlar bilginiz olsun