Kardeş güzel gaza gelmişsin de sonlara doğru tolerans demeyeydin iyiydi, beğenmediğimiz adama beğenmiyoruz dediğimiz için ağzına geleni giydirip sonra toleranstan bahsederek insan ilişkileri dersi vermek en basit ifadeyle tutarsızlık...
Kardeş güzel gaza gelmişsin de sonlara doğru tolerans demeyeydin iyiydi, beğenmediğimiz adama beğenmiyoruz dediğimiz için ağzına geleni giydirip sonra toleranstan bahsederek insan ilişkileri dersi vermek en basit ifadeyle tutarsızlık...
Bu platformda insanların rahatsızlıklarını dile getirmeleri ne zamandır koyunluk olarak tabir edilmeye başlandı ?.. Belli ki çoğu kişi dolmuş ve birkaç kişinin açık yüreklilikle yorum yapmasıyla beraber bu birikim patladı. İnsanları koyun diyerek yaftalayacağınıza verilen tepkilerin kaynağına bakın, son üç bilim notlarını izlemeniz yeterlidir, tabi Can beyin kendisi değil iseniz..
Program ne kadar güzelse, Can Bey de o kadar itici, esprileri ve tavırları o kadar zorlama ve yapmacık geliyor..
rx460-580 aralığındaki herhangi bir ekran kartı sahipleri için freesync range candır 🤣
inceleme her zamanki gibi çok güzel elinize sağlık. Yalnız bundan sonraki monitör incelemelerinde freesync ve gsync'in aktif olduğu hz aralıklarından da bahsederseniz daha da güzel olur diyr düşünüyorum. zira ekran kartı alt ve orta-alt segmentte olan kullanıcılar için örneğin 50-100 hz ya da 45-75 hz aralığında aktif olan bir freesync monitörün çok bir esprisi olmayacak. şahsen 2k ve 144 hz bir monitör alıp 2000 tl üstü para ödeyeceksem içindeki freesync'in hakkını vermesini ve en azından 30-144 hz arası kesintisiz aktif olmasını beklerim.
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
tv bağlantısı yapıldığında ses kalitesi ve senkronizasyonu nasıl acaba ? Keşke biraz buna da değinseydiniz. Mesela dts formatında yüksek çözünürlüklü filmler sorunsuz izlenebiliyor mu?