Yukarıda arkadaşın belirttiği gibi küçük bir program sayesinde. .isoya cevirip usb'den kurabilirsin. bende diğer bilgisayarıma şuan usbden format atıyorum. ben poweriso programını kullandım.
Yukarıda arkadaşın belirttiği gibi küçük bir program sayesinde. .isoya cevirip usb'den kurabilirsin. bende diğer bilgisayarıma şuan usbden format atıyorum. ben poweriso programını kullandım.
Son bir saat içinde 137 ziyaretçi, 12 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Yazıyı okudum. Bu yazıyla, anlatılmak istenilenle pek alakalı olmasada, Bu ''TEMBELSİNİZ'' kavramı topluma çok sık pompalanır. İstatistiklere bakıldığında en uzun çalışma saatlerine sahip ülkelerin başında geliriz (özel sektör için) ama yinede çalışmaların karşılığı alınırmı hayır. Sadece daha çok çalışmamız ve birilerini daha çok zengin etmemiz istenir.