Harika! 🙂
@can bey auto king için görüşleriniz nelerdir? Sizce aldıkları ücrete göre oto sanayideki ustalara göre işlerini çok iyi yapıyorlar diyebilir miyiz.
Apple kullanıcıları şuraya göz atabilir:
https://www.apple.com/iphone/LTE/
Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Zaten elektirikli olacak.