• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

UDoğan
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • UDoğan @udogan

    Ben de aldım . Ergonomisi ve malzeme kalitesi güzel. Ses yüksek (şehir gürültüsünde rahat iletişim kuruluyor) Ama bağlantı sesleri Çince, İngilizceye nasıl çevireceğimi bulamadım kullanım da sorun yaşamıyorum. Ama çözüm bulan var mı ?

    13 Mart 2018 - 15:01 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Dostum söylediğin eski de kaldı artık işler daha kolay 🙂
    Mal sahibiyle anlaşıyorsun diyelim %50 ile 48 daire yapacaksın kafadan 24 tanesi mal sahibinin
    ardından kalan 24 daireyi taşeronlara eşit şekilde dağıtıyorsun. Mimara 1 tane, Demirciye 3 tane hazır betoncu ya 5 tane, mobilyacıya 2 tane, kapı pencere doğramaya 3 tane, ........ 24 daireyi de böyle dağıttın mı 🙂
    Elinde daire kalmıyor, kalsa da maksimum 1-2 tane kısacası evlerin hepsinin satmış oluyorsun reklam yok, büro kurma yok, örnek daire yok, Temiz iş. Sana ne kalıyor dersen Binanın altındaki dükkanlar dükkanları 1-2 milyondan sat .Cebimden 1 kuruş çıkmadı. Cebinden çıkan olmadığı için aynı anda 4-5 bina yapabilirsin . Senin tek görevin taşeron bulmak 🙂
    Müşteri ile işin olmadığı için kim ödeme yaptı kim yapmadı, sana ne taşeron düşünsün.
    Ev satılmadı Taşeron düşündün. Ev ucuza gitti taşeron düşünsün. Demirin fiyatı arttı taşeron düşünsün. 🙂

    24 Ekim 2017 - 15:34 Beğen 1
  • UDoğan @udogan

    Ben telefoncudan aldım. Ama gittigidiyor vb sitelerde 50-75 TL arasında bulunabiliyor

    24 Ekim 2015 - 10:35 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Dostum sen üzülme One+One alırız üstüne senin ismini basarız 🙂

    29 Ocak 2015 - 14:17 Beğen
  • UDoğan @udogan

    1 adet getiremeyebiliriz ama 10-15 bin adetlik bir sipariş verirsek nfc bile ekletirebiliriz kanımca 🙂 ama 6k bataryadan dolayı telefondan daha fazla tablete benzeyebilir o başka 🙂

    29 Ocak 2015 - 14:14 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Bana 100.000 $ verirsen Ahmet DURDİL marka 1000 adet telefon sipariş edebilirim. Abartmıyorum gümrük işlerini saymazsan işler bu kadar kolay. Komşunun da benden eksiği oluğunu sanmıyorum. 🙂

    29 Ocak 2015 - 14:06 Beğen 2
  • UDoğan @udogan

    vivo değil galiba yine gionee

    http://www.gsmarena.com/gionee_elife_s5_1-6540.php
    Murat Bey 98 gr yazmış bu daha fazla uyuyor gibi

    29 Ocak 2015 - 13:38 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Bu fiyatlar devam ederse, dünyanın her tarafından bir çok "Türk" steam hesabı olur 🙂

    22 Ekim 2014 - 13:25 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Türksat 4a'ya geçmem 30 dk. sürdü. Çakma telefon satan kanalları uydu alıcıdan temizlemem 2 saatimi aldı. 🙂

    20 Eylül 2014 - 10:51 Beğen 2
  • UDoğan @udogan

    Öncelikle Allah elinize, ağzınıza sağlık versin ( ki daha fazla inceleme yapabilesiniz. 🙂 bayağı bencilce oldu sanırım)
    Sizden ricam aktif olarak çift hat telefon kullanmak zorunda olan benim gibiler için telefonla arama performansına da değinebilir misiniz. Tek hatlı telefonlarda bu çok önemli olmayabiliyor. Ama çift hatlı bazı telefonlarda rehberden arayacağını kişiyi bulup arama tuşuna basıp ardından konuşacağınız hattı seçmek ve aramanın gerçekleşmesini beklemek yaklaşık 10-15 sn gibi bir süre sürüyor (bu konuda ciddiyim şu anki telefonumdan önce kullandığım telefonumda bazen bu işlem 20sn sürer bu süre sonunda arama yapamadığı için telefonun kitlendiği oluyordu. Telefonu aldıktan 6 ay'dan sonra atmak zorunda kaldım)
    Sisten ricam telefon incelemelerinde rehber, arama performansı ve ses kalitesine de değinirseniz çok mutlu olurum.
    Saygılarımla

    12 Ağustos 2014 - 13:59 Beğen 1
  • UDoğan @udogan

    Gözlerde gitmiş yaşlandık sanırım :). Haklısın 64 bit normalde görmesi lazım

    26 Haziran 2014 - 15:06 Beğen
  • UDoğan @udogan

    32 bit işletim sistemleri max 3 gb ram okuyup kullanabiliyor. Sanırım dahili ekran kartın bu 3 gb ram'in 250 mb işgal ediyor 2,75 kalıyor. Win 7 ve ya Win 8 64 bit geçersen 4 gb ram'in tamamını görür ve kullanabilirsin. Ama dahili ekran kartından dolayı yine 3,75 kalır.
    Saygılarımla

    26 Haziran 2014 - 14:27 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Youtube'dan 4k bir iki video deneyeyim dedim 1 dk için 3 dk bekliyorsun 🙂 Gideceği çok yolu olan insanların zihnindeki sayılar üzerine oynayan bir teknoloji. Çok yakın bir zamanda aşırı ucuzlayacağını düşünüyorum.

    12 Mayıs 2014 - 17:43 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Tanıttığınız Windows 8 tabletler içinde (performans odaklı değilseniz) en güzeli bence acer iconia w510 18 saat pil ömrü tasarım hafiflik filan. Ama Türkiye fiyatı gerçekten pahalı klavyesiz 1300 klavyeli 1600 TL civarında (TTNET 1800 TL) . Diğerleri ya ağırdı ya şarj sorunları vardı çoğuda aşırı pahalıydı. Saygılarımla

    09 Mart 2013 - 10:21 Beğen
  • UDoğan @udogan

    Korku filmi izlemek-korku oyunu oynamak kısacası kendini kendini gerecek adrenalini yükseltecek işler yapmak bu değil mi zaten.
    Oda tamamen karanlık hiç bir ışık kaynağı yok yada bozuk olduğu için yanın yanıp sönüyor. Ardından hoparlörden ses geliyor dııtttt dııttt ondan sonra ses hızlanıyor dıt-dıt-dıt en sonunda neredeyse kesintisizleşiyor . Ekran kararıyor ardından-ekran aydınlanıyor karsında aliens seni selamlıyor 🙂

    Gelde sandalyeden düşme 🙂
    Saygılarımla

    05 Mart 2013 - 11:41 Beğen Sil
  • UDoğan @udogan

    Tarihin en kotu oyunu demelerinin sebebi 2000 li yıllarda çıkan oyunların üzerinden yıllar geçmesine rağmen hiç bir şey koyamaması o oyunların hd remakes yapsalar bundan daha iyi olurdu hiç şüphesiz. Aliens serisinin özelliğini yani korkuyu öldürmüşler. Oyunu ilk bilgisayarıma kurup oynadığım gece ilk bölümde üzerinize atlayan alienstan sonra üç gün oyunu açamadığımı hatırladım da. Şimdi oyunu görünce üzülüyorum. O kullanmaya gerek duymadığınız hareket sensörünün sesini duyduğumda halen içim ürperir.

    05 Mart 2013 - 10:40 Beğen
  • UDoğan @udogan

    FTL bana oyun oynamayı yeniden sevdirdi. Gerçekten tavsiye ederim fiyatını sonuna kadar hak ediyor. Grafiğin bir oyunda her şey olmadığını millete tekrar gösterdi.

    Benden tüyo görünmezlik olmadan boos'un karşısına çıkmayın 🙂 .

    Saygılar

    12 Şubat 2013 - 09:46 Beğen
  • Durum (0)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (17)
  • Takipçi (17)
  • Takip edilen (9)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Türk Telekom E-Sim Macerası

25

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

iPhone Pil Şarj Döngüsünü Görme Kestirmesi

9

attrib işlem komutu (USB de olup okunamayan dosyaları bulma)

21

Havit TW970 2.4Ghz Kulakiçi Kulaklık Öninceleme

Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Samsung SM-B310E

14

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum