Dostum söylediğin eski de kaldı artık işler daha kolay 🙂
Mal sahibiyle anlaşıyorsun diyelim %50 ile 48 daire yapacaksın kafadan 24 tanesi mal sahibinin
ardından kalan 24 daireyi taşeronlara eşit şekilde dağıtıyorsun. Mimara 1 tane, Demirciye 3 tane hazır betoncu ya 5 tane, mobilyacıya 2 tane, kapı pencere doğramaya 3 tane, ........ 24 daireyi de böyle dağıttın mı 🙂
Elinde daire kalmıyor, kalsa da maksimum 1-2 tane kısacası evlerin hepsinin satmış oluyorsun reklam yok, büro kurma yok, örnek daire yok, Temiz iş. Sana ne kalıyor dersen Binanın altındaki dükkanlar dükkanları 1-2 milyondan sat .Cebimden 1 kuruş çıkmadı. Cebinden çıkan olmadığı için aynı anda 4-5 bina yapabilirsin . Senin tek görevin taşeron bulmak 🙂
Müşteri ile işin olmadığı için kim ödeme yaptı kim yapmadı, sana ne taşeron düşünsün.
Ev satılmadı Taşeron düşündün. Ev ucuza gitti taşeron düşünsün. Demirin fiyatı arttı taşeron düşünsün. 🙂
Ben de aldım . Ergonomisi ve malzeme kalitesi güzel. Ses yüksek (şehir gürültüsünde rahat iletişim kuruluyor) Ama bağlantı sesleri Çince, İngilizceye nasıl çevireceğimi bulamadım kullanım da sorun yaşamıyorum. Ama çözüm bulan var mı ?