• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Tarık Talha Karakaya
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Öncelikle ürüne verilen puanı kesinlikle kınıyorum.Kasa bildiğiniz teneke.F/P olmasından başka bir artısı yok.Hava sirkülasyonu berbat bir kasa.FULL modüler güç kaynağı ile birlikte kullandım.Yine de kablo düzeni yapamadım.Ön tarafa push pull şeklinde radyatör takarsanız hdd yuvası iptal oluyor.Yan taraftaki egzos fanı hiç bir işe yaramıyor.Kesinlikle üst düzey oyuncu kasasına hitap etmiyor.APU dışında başka bir sistem kurulması taraftarı değilim.
    Arkadaş farklı mini ıtx kasalar kullanmadığı için gereksiz yere övmüş.Şuanki fiyatı 150 Lira gibi bir rakam.Verdiğiniz para tamamen çöp.80 Lira gibi bir rakam daha vererek Xigmatek Aquila alınabilir.

    18 Eylül 2014 - 17:41 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @oosuny
    http://eu.evga.com/products/moreInfo.asp?pn=100-BP-3788-B9&family=Accessories%20-%20Hardware&uc=EUR
    Buradan aldım. 14€ kargo ücreti var.

    19 Temmuz 2014 - 14:44 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Bu kadar pahalı kartlar almanıza gerek yok.Zaten oyunlarda HİGH ayarlar ile Ultra arasında pek fark yok.780Tİ ın Ultra oynadığı oyunu 760 High ayarlarda oynuyor.Görüntü olarak arada fark yok oyunda anlaşılmıyor.Oyunda gereksiz ayarlar var GPU yu zorlayan.760 660 Lira.Bu 2000 liralık kartı.Verilen paraya yazık diye düşünüyorum.

    02 Temmuz 2014 - 08:22 Beğen 1
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    8350 ile 780 kullanma şansım oldu.Aynı şeklde 4770 ile de kullanma şansım oldu.Testlerde bile min fps değerleri fx8350 ile daha düşük çıkıyor.

    24 Haziran 2014 - 17:05 Beğen 1
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Yeni videolar ekleyeceğim birazdan.

    24 Haziran 2014 - 16:16 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Kasa zaten vardı.R9 290 TRI-X i satın aldım.

    24 Haziran 2014 - 16:16 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Hayır o parayı vereceksen 4770K al diyorum.

    24 Haziran 2014 - 15:57 Beğen 1
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @epmelenkolia O işlemciye vereceğin para ile sıfır 4770K alınıyor.Anakartını ikinci elden satsan ki iyi para eder.O para ile de süper bir anakart alırsın.Hiç de masraf yapmassın.

    24 Haziran 2014 - 15:49 Beğen 1
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    X99 Çipset el salladı.Geçeceksen 5930K lı DDR4 sisteme geç.Bu sistem biraz daha seni idare eder.DDR4 Platformu tam oturmaya başladığında upgrade edersin.@epmelenkolia

    24 Haziran 2014 - 15:38 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    İşlemcin Ekran kartını kısıtlıyor.İ7 ile FX8350 yi kıyaslayamassın zaten.Min ve Max fps değerleri İ7 li bir sistemde çok daha yüksektir.Zotac dan memnunmusun? 780Tİ AMP Edition almayı düşünüyorum.@epmelenkolia

    24 Haziran 2014 - 15:35 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @epmelenkolia Resimdeki R9 290 TRI-X hocam.

    24 Haziran 2014 - 15:31 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @gordonfreeman Buyur,
    4770K
    H110
    Z87 MPOWER
    RM750
    120GB EXTREME SANDİSK
    WD BLUE 1TB
    CORSAİR 750D
    İdarelik 780 Classified SLI
    Kartım gelene kadar bir başkasının kartlarını ödünç kullanıyorum maalesef.

    24 Haziran 2014 - 15:23 Beğen 1
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Hemen arka plan yapayım. 🙂
    @gamsizm Sizide burda bulmuşken SilverStone Tundra Td02 hakkında bilgi almak istiyorum.

    22 Haziran 2014 - 22:28 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Kaç haftadır oynuyorum.Oynamayı şu videoyu izledikten sonra öğrendim.

    19 Haziran 2014 - 11:06 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @darkinq16 Çalışıyorum.Evli değilim 🙂 Parayı kefene mi koyayım 🙂

    03 Haziran 2014 - 20:08 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @elovitnas Şuan Obsidian 750D kullanıyorum.Bunlar çıksın abili kardeşli alacağım 🙂

    03 Haziran 2014 - 13:55 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    Bence Satın gitsin.Ofisin ihtiyacını karşılarsınız 🙂

    02 Haziran 2014 - 23:45 Beğen 2
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @homerusan 3 Haziran

    29 Mayıs 2014 - 11:07 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @cagrikaracaer Olsun.Ben haberdar edeyim de 🙂

    29 Mayıs 2014 - 09:04 Beğen
  • Tarık Talha Karakaya @trktlh97

    @yturkyilmaz Vektron.

    26 Mayıs 2014 - 21:51 Beğen 1
  • Durum (8)
  • İnceleme (1)
  • Yorum (33)
  • Takipçi (23)
  • Takip edilen (2)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2

Klavye Kısa Yolu ile Uyku Modu

3

Mobil Klima Performans Arttırma (Çift Hortum Hilesi)

11

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Bluelight Mini USB Fan

19

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13
Tümünü gör

Son bir saat içinde 140 ziyaretçi, 22 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum