Ürünün faturasını da yolladın mı ? Bir de ürünün geldiği koliyle mi yollamıştın, ürünün kendi kutusu ile kargoya versem sorun olur mu ?
Son bir saat içinde 197 ziyaretçi, 74 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ürünün faturasını da yolladın mı ? Bir de ürünün geldiği koliyle mi yollamıştın, ürünün kendi kutusu ile kargoya versem sorun olur mu ?