hayır hepsi ok de neden savaşta sağ çıkan asker ve araçları bir daha kullanamıyoruz her seferinde asker eğitmek ve araç yapmak zorunda mıyız? şimdi ye kadar bi bu bide askerlerin gidip alakasız yerlere ateş etmeleri beni rahatsız etti onun dışında fena değil vakit öldürmek için iyi yolda filan
hayır hepsi ok de neden savaşta sağ çıkan asker ve araçları bir daha kullanamıyoruz her seferinde asker eğitmek ve araç yapmak zorunda mıyız? şimdi ye kadar bi bu bide askerlerin gidip alakasız yerlere ateş etmeleri beni rahatsız etti onun dışında fena değil vakit öldürmek için iyi yolda filan