• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Thorny
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 10.02.2017
  • Thorny @thorny

    @xqooqle g4560 para verirsen yazık edersin.. Ben grafik çalışıyorum çoğu işte 8gb ram yetmiyor. Piyasada tek slot DDR2 4gb ram olmadığı için asus anakart + 4x2gb 8gb rami kenarı kaldırıp, 16gb ram uğruna gigabyte DDR3 sisteme geçtim.. Asustan vazgeçmek istemezdim ama gigabyte uygun denk geldi...
    Şu an kasada xeon E5440 - GA-EP45T-UD3R anakart + 4 adet 4gb kingston 1600Mhz CL9 ram gibi bi set var. İşlemci 3,82Ghz %35 oc yaptım, ramler 1800Mhz sabitledim. Şu seti şu an ikinci el almaya kalksan en fazla vereceğin 700-800TL... Cinebench R15 işlemci 420 puan aldı R7 250 ddr3 gibi bi ekran kartı 49fps aldı... Eğer sen kalkıp g4560 gibi bi pentiuma 260-270 tl verirsen yazık edersin bide ona 1151 pin anakart alacaksın.. Sonuçta aynı paraya xeon performansının %75'ini anca alabileceksin ve o paraya ramde 16gb değil 8gb olacak.. Maddi durum kısıtlıysa xeon derim sıkıntı yoksa keyif senin... Bide şu var ikinci el bi G4560 sistem uygun fiyata denk geldiyse o zaman diyecek lafım yok, ben sıfır olarak hesapladım 🙂

    06 Haziran 2017 - 00:26 Beğen
  • Thorny @thorny

    @huseyinekrem Asus p5g41TM ve Xeon X5460'dan bahsediyoruz ve sen bu sistemi ddr3 ram + gtx960'la destekliyorsun ben o setle 4Ghz rahat çıkarım.. Ayrıca paylaştığım youtube linkelerine bakarsan bendede o sıra ssd olmadığını görürsün 🙂
    Harddiskin overclokla ne kadar bağlantısı var bi düşün istersen..

    06 Haziran 2017 - 00:02 Beğen
  • Thorny @thorny

    Şu linktede asus anakartlarda denenen işlemciler ve sonuçlar var X serisi anakartlarda X33xx serisi xeonlar vs vs içinde geçiyor.

    http://www.delidded.com/lga-771-to-775-adapter/3/#asus

    05 Haziran 2017 - 23:57 Beğen
  • Thorny @thorny

    Var canım kardeşim onunda modlu biosu var, bizim millet susmayı bilmez pek sever bilmediği konulara bile işkembeden sallamayı yada yok demeyi.
    Yalnız senin anakartta 54 serisi xeonlar çalışmaz. X38 ve X48 chiplerde X33xx serisi xeon kulanman gerek. X54xx performansını X33xx serisinden rahat alırsın hemde 95wattlık bir güçle. Yalnız büyük ihtimal işlemciyi çinden alacaksın Türkiyede bulacağını sanmam.
    Rampage formula için modlu biosu aşağıdaki linkte ikinci postta paylaşmışlar, siteye kayıt olarak indirebilirsin...

    http://www.overclock.net/t/1431723/mod-lga775-support-for-lga771-xeon-cpus

    05 Haziran 2017 - 23:54 Beğen
  • Thorny @thorny

    Yani sırf şu yorumu yapayım diye siteye üye oldum..

    Dostum sen x5460 3.17Ghz ile nasıl Cinebench R15'de 279 puan aldın anlamadım ben E5440 2.83Ghz ile stokta 370 kusur puan alırken @3.83-3.90Ghz OC ile 410-415 puan alıyorum P5Q-PRO anakartve 4 adet 2GB DDR2 800 Mhz Kingston RAM var sistemde ki sende DDR3 ram var

    Birde stok hızlarda fx4300 / i5-750 ayarında demişsin ki E5440 2.83Ghz stok hızında bile cinebench R15 olsun yada cpu-z benchmark olsun fx4300 / i5-750 gibi işlemcileri epey bi geride bırakıyor. 3.83Ghz çıktığım zaman fx 6xxx serisiyle arası epey açılırken amd 8150 gibi işlemcilerin seviyesine çıkıyor. cinebench R15 benchmark global listesine bakarak karşılaştırma yaptığım zaman i7 860 - 870'e minik bi fark atarken i7 920 - 940 ayarına çıktığımı görüyorum.
    Bu konuyu tam olarak toparlarsam E5430 - E5440 - E5450 gibi işlemcilere iyi bir soğutucuyla OC yapar 3.60Ghz'den düşmezseniz i5 2300 ile aynı performansı alırsınız.

    Ayrıca GTX 960 ile nasıl 52 fps aldın onuda anlamadım benim sistemde powercolor R7 250 2GB DDR3 OC gibi ortanın ortası gibi bi kartla cinebench R15'de 48-49 fps alıyorum ki karta %1 bile OC yapmıyorum.

    Sendemi bi sorun var bendemi çözemedim...

    Son olarak 54xx serisi xeon alacak arkadaşlara tavsiyem X serisi almayın 130-135watt güç çekiyor 775 pinde çalışması için mod sticker yapıştırıyoruz nasıl ısınmasın o işlemci..

    Araştırdığım kadarıyla bu seride en iyi OC olan işlemciler E5430 - E5440 - E5450 - L5420 - L5408 bazı rus arkadaşlar DeepCool GAMMAXX 300 gibi orta seviye soğutucularla 40wattlık L5408 ile 3,70Ghz çıkmışlardır. Rusyanın soğuğu demesin kimse adamların evleri sıcak neticede. Buyrunuz link: https://youtu.be/B9TIv00mfeo

    Şu iki videoda benim sistem: https://youtu.be/MpIDHltp3Eo - https://youtu.be/govFmjoBrh8

    10 Şubat 2017 - 04:59 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (5)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#EA#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#ClairObscurExpedition33#note9pro#honor600pro

Öne çıkan videolar

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Ford Tourneo Courier incelemesi

38

RC modellerde uzaktan kumanda çeşitleri ve özellikleri

134
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

arçelik çelik robotu yapay zekalı robota çevirmek

35

Xiaomi Telefonlarda Test Menüsüne Nasıl Girilir?

2

TV+ Canlı Yayındaki Geri Sarma Özelliği Neden Bu Kadar Önemli?

fiat 500 cabrio aldim

20

Türk Telekom Mobil Taahhüt Bozma Cezası Sorgulama - Ceza Öğrenme

26
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Asus K555L İncelemesi

5

Samsung SM-B310E

14

Modern Combat 4: Zero Hour

10

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Arcade Kabini - Kendin Yap (DIY)

20
Tümünü gör

Son bir saat içinde 151 ziyaretçi, 27 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum