Stokta yok yazıyor ve oradaki ürün de Mart 2011 yazıyor. Eski bir paylaşım sanırım!?
Stokta yok yazıyor ve oradaki ürün de Mart 2011 yazıyor. Eski bir paylaşım sanırım!?
İlk GameBoy bende de vardı hatta bu nasıl birşeydir yahu, ne var bunun içinde deyip de-monte etmiştim, tekrar monte ettiğimde artık çalışmıyordu 😀 Sonra GameBoy Advance'ım oldu ama aynı hataya düşmedim bu sefer, ve hala çalışır durumda çekmecede duruyor
Teknik bilgi yetersizliğinden çok az yeri anlasam da keyif alarak izledim, ellerinize sağlık
Video bittikten sonra bir sonraki 7DX partisine gitme heyecanı ve isteği oluştu, güzel video, güzel konu, güzel anlatım
Son bir saat içinde 134 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
her hafta düzenli şekilde dinler, teknolojik konular hakkında bilgi edinir ve mutlu olurum.