@loop 8600 tl hocam, grafikden dolayı 4000 lira vermeye gerek yok bence kullanımım doğrultusunda diye düşündüm
@loop 8600 tl hocam, grafikden dolayı 4000 lira vermeye gerek yok bence kullanımım doğrultusunda diye düşündüm
@loop evet laptop arıyorum böyle matlab tarzı mühendislik programları kullanacağım sadece, birde rami maksimum kaç gb destekliyor
@loop hocam oyun hiç oynamıyorum, benim için ekran kalitesi önemli ama zevk için yani film izlerken falan keyifli vakit geçirmek için, ama batarya süreside önemli yani orta süreli kullanımda bi 5 saat götürsün isterim
hocam icinde kac tane bos ram slotu var? kendi sitesinde number of dimm slot a 2 diyo. yani icinde 1x 16 gb ram mi var 2x8 mi var? bos slot var mi?
Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 94 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@loop tamamdır hocam bende bu modeli alıyorum öyleyse, cevaplarınız için teşekkür ederim