@amd ne zaman gerçekleşti bu olay
Şöyle düşün. RTX 3090 tek başına güçlü evet. Peki 2x RTX 3090? SLI, CF zaten bu düşünceyle çıktı ortaya.
SLI'nin düzgün çalışması için her oyuna ayrı profil ayarlamak gerekiyor Inspector ile. CF'de öyle olay yok fakat SLI'nin desteğinin kapanmış olması üzücü.
iyi bir inceleme olmuş ellerinize sağlık.Fakat eğer bilgisayar toplayacak olsam bu ekran kartından almam
Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
@amd o dönemde 16mb pci voodoo 15 liraya biraz zor 🙂 170 dolar olarak çıktı zamanında. Bu da o zamanın parasıyla ikiyüz bin liraya falan denk geliyordu. Aynı günlerde neon 250'de çıktı aynı fiyata. Aralarında en güçlüsü oydu sanırsam.