• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

testkol
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 11.05.2018
  • testkol @testkol

    Şu ücretsiz sürümü olan program ile çok kolayca aktarım yapabilirsiniz.
    https://www.partitionwizard.com/free-partition-manager.html

    Program açılınca > launch application > sol taraftan migrate os to SSD wizard

    14 Mayıs 2019 - 23:48 Beğen 1
  • testkol @testkol

    @dr-yapayzeka Çünkü Delonghi makine termobloklu , plastik aksamlı, pressurized filtreli oyuncaktır 🙂 . İkinci elde "Arçelik K3185" veya "Beko 2170" 350-500 TL arası satılıyor. Bu modele bakabilirsiniz :

    mesela
    http://kahveler.net/kahve/4178-beko-2170.html/

    Neden bu makine çünkü bu makine aslında %100 "Gaggia Evolution" modelidir (artık üretilmiyor), 300ml buhar kazanlı tek boiler içeren profesyonel 58mm paslanmaz çelikli portafiltre içeren bir makinedir. Tıp ki yukarda verdiğim Gaggia ve Lelit makineler gibi.

    09 Nisan 2019 - 12:26 Beğen
  • testkol @testkol

    @dr-yapayzeka
    Kapsüllü makinelerden ve Delonghi 'den uzak durun. Kapsülü doldurarak kullananların da neden en başta kapsüllü aldıklarını da anlamıyorum 🙂 . Direkt normal portafiltreli alın.
    Espresso başlangıç için eğer Arçelik/Beko 2170 makinesini ikinci elde bulamazsanız bakmanız gereken minimum makine Gaggia new classic (RI9480/11) veya Lelit PL41TEM dir. Değirmen de ayrı konu, Sözen ile başlarsınız sonra Lido 'ya geçersiniz. "Kahveler.net " forumundan da daha detaylı birçok bilgi ve yardımı alabilirsiniz. Taze kahve temini için de bir çok kaliteli kavurucu firma artık piyasada mevcut.

    09 Nisan 2019 - 12:21 Beğen 1
  • testkol @testkol

    Öncelikle Beko/Arçelik markasını bakacaklar listesinden çıkarabilirsiniz. Eskiden bu markanın ürünlerinin iyi olmasının nedeni LG (eski adıyla Goldstar) 'dan aldığı ürünlere marka basıp satması idi. Çamaşır makinelerini de Siemens 'ten alıp marka basıyordu. Yani eskiden etiket markası idi. Şuanda firma kendi ürünlerini yapıyor ama maalesef kaliteleri yeterli değil.

    Vestel 'i hiç düşünmeyin. Aldıkları parçaları Çin'den en ucuz şekilde seçiyorlar ve testleri eksik yapıyorlardı en son oradaki arge mühendisi arkadaşın anlattığı en azından böyle idi.

    BSH grubu 2015 gibi Siemens'in beyaz eşya bölümünü tamamen satın aldı. Yani Siemens marka beyaz eşya artık yüzde yüz Bosch oldu. (Eskiden bir takım ayrı parçaları vardı). Burada ürünleri Profilo ürettiği için bazı modelleri ortak. O yüzden Profilo daki modeller birebir Bosch 'un modeli olabiliyor. Üst model BSH grubun üretimi Almanya. Bu bakımdan tercih sebebi olabilir.

    Bir de mümkünse Bulaşık makinesi ve çamaşır makinesini üst model almaya çalışın. Normalde buzdolabı alt veya orta seviye yeterli iken bu tür temizlik makineleri üst seviye seçilir. Hareketli mekanik parça sayısı arttıkça hem dayanım hem malzeme kalitesi çok farkediyor. Orta seviye bir çamaşır makinesi bile plastik tambur, kötü motor gibi bileşenlere sahip olabiliyor. Bulaşık makinesinin görünmeyen kısımları da plastik olabiliyor orta ve alt modellerde. Buzdolabında ise sadece menteşe plastik oluyor ama kompresör genelde üst modelle ortak. Türkiye'de nedense anlamadığım buzdolabını en pahalı model seçip diğerlerini alt model alıyorlar. (sanırım yemeğe düşkünüz diye 🙂 ) .
    Üst model ( en üst olması şart değil , 2-3 model aşağısı da olur) bir makine sizi 15 sene rahat götürür. Diğerleri ile sorun yaşarsanız tamiri çok pahalı. Yapıştırma usulü tüm parçalar tek oluyor mesela komple değişim içeriyor tamirde.

    04 Nisan 2019 - 00:18 Beğen 2
  • testkol @testkol

    Ben de çıktığı gibi aldım ve hala pili yüzde 80 lerde. Tuşların ömrü Razer 'dan daha iyi. Lineer mekanik tuş seven benim gibiler için çok ideal bir klavye. Olumsuz yanı en soldaki gaming tuşlarına alışmak benim için çok zor oldu. 1 sene oldu hala elim CTRL yerine G6 ya gidiyor. Bir de tuşların üstündeki karakterlerin fontlarının saçma sapan boyut farkı olması ve alt üst hizalarının yandakilerle
    aynı olmamasına anlam veremedim. Karakterler yamuk 🙂 yahu .Ben çok memnunum. Firmware güncelleştirmesini kesin yapın yoksa ilk tuşu uyanırken algılamıyor.
    370 TL ye almıştım kuponla birlikte.

    03 Nisan 2019 - 23:40 Beğen 1
  • testkol @testkol

    @cicikus Bir de 2.el aracı almadan önce kesinlikle satıcının bilmediği bir ekspertize gösterin. Bu ekspertiz sadece dış kaporta ve dinamometre (kesinlikle gereksiz ve hatalı bir test dinamo hiç yapılmasına gerek yok ) testi yapıyorsa yeterli olmaz. Aracın OBD2 soketinden önce sistem arızalarına baktırın, sonra klima ve ısıtma sistemi gibi alanların çok sıklıkla bakmadığı her türlü mekanizmayı kontrol ettirin. Mutlaka ama mutlaka tüm airbagleri açtırıp baktırın. bu airbagler ne zaman üretilmiş kontrol edin. Emniyet kemerlerinin bağlantılarına direnç atanlar var. buna karşı da baksın ekspertiz. Direk/sütunların sorunsuz tek parça olmalı. kazada yamuldu ise sizi asla korumaz 2. sefere.

    10 Mart 2019 - 23:35 Beğen 2
  • testkol @testkol

    2010-2011 için Hyundai ix35 dizel 2.0 daha iyi bir seçim gibi duruyor sanki. Bir değerlendirin isterseniz. Ben 2008 Tucson 2.0 dizel kullanıyorum ilerde ix35 e geçmeyi düşünüyorum. Sınıfındaki en güvenilir (parça dayanımı ve sorunsuzluğu) araçlardan; son yıllarda Hyundai-Kia en sorunsuz marka seçiliyor bu nedenle.

    10 Mart 2019 - 23:22 Beğen 1
  • testkol @testkol

    @misfunction Meizu'nun işleyişini bilmiyorum ama ZTE Axon 7 model telefon kullanıyorum. Android 6.0 ile geldi telefon. SonraAndroid 7.0, 7.1 ve en son Android 8.0 aldı. Tabi bunlar büyük güncellemeler. Arada sadece Android 8.0 için 23 tane güncelleme sürümü çıktı, toplamda 50-60 güncelleme aldı telefon bugüne kadar.

    04 Mart 2019 - 02:05 Beğen 2
  • testkol @testkol

    @ameledervis Sponsoru var ve plus içerik 🙂

    18 Şubat 2019 - 00:25 Beğen
  • testkol @testkol

    AH-IPS panel bir monitör çok daha mutlu edecektir. TN panelde yer alan 1ms tepki süresi değeri maksimum overdrive ile alınmış ve sadece gri den griye geçiş değeridir. Diğer renkler devreye girince ortalama TN panellerin yapısı gereği epey fazla. Ortalaması çok daha yüksek tepki süresinin normal kullanım zamanlarında. IPS panellerin ortalaması en hızlı değerine daha yakın. Atıyorum TN panel ortalaması 5.5ms ise IPS 7ms gibi ortalaması var(değerler fikir vermesi adına söylenen dğerler).

    18 Şubat 2019 - 00:02 Beğen
  • testkol @testkol

    @gamsizm Haftalık Gündem Değerlendirmesi ?

    17 Şubat 2019 - 23:55 Beğen
  • testkol @testkol

    @gamsizm Taleworlds "Haftalık Gündem Değerlendirmesi'nin" de sponsoru ama içerik gecikmeli geliyor.

    17 Şubat 2019 - 23:51 Beğen
  • testkol @testkol

    https://teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/02/2019_07_gundem.mp3

    16 Şubat 2019 - 00:32 Beğen 14
  • testkol @testkol

    Neredeyse aynı ürün 42 Dolara aliexpress de mevcut : https://tr.aliexpress.com/item/ZWN-Ak-ll-Video-Kap-Zili-Kamera-720-P-G-rsel-a-r-Interkom-K-z/32958956017.html?spm=a2g10.search0104.3.108.60122ee2L32ejz&ws_ab_test=searchweb0_0%2Csearchweb201602_4_10065_10068_10890_319_10546_10059_10884_317_10548_10887_10696_321_322_10084_453_10083_454_10103_10618_10307_537_536_10902%2Csearchweb201603_55%2CppcSwitch_0&algo_pvid=1de709b4-224f-4c2f-a448-9ee55da2581e&algo_expid=1de709b4-224f-4c2f-a448-9ee55da2581e-13

    10 Şubat 2019 - 23:26 Beğen 1
  • testkol @testkol

    https://teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/02/gundem_2019_05.mp3

    02 Şubat 2019 - 00:46 Beğen 3
  • testkol @testkol

    https://teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/01/2019_gundem_4.mp3

    25 Ocak 2019 - 23:35 Beğen 6
  • testkol @testkol

    Benzinli araçlarda "idle air control valve" parçası bulunuyor. Sanayide "rölanti motoru" gibi birşey diyorlar. Benzinli aracın rölantideki hava akışını değiştiren yaylı bir parça. OBD hata kodunuz direkt sensör için mi bilemiyorum ama bu parçadan kaynaklı birşey de olabilir. Arada bunun da temizlenmesi gerekiyor. Youtube'dan bakıp parçanın sizdeki yerini tespit edip kendiniz temizleyebilirsiniz.

    14 Ocak 2019 - 12:04 Beğen 1
  • testkol @testkol

    https://teknoseyir.com/yuklemeler/podcast/2019/01/11ocak_gundem.mp3

    11 Ocak 2019 - 22:52 Beğen 1
  • testkol @testkol

    @asdera Çekilişe katılabiliyorsak 1 oy benden 😀 .

    03 Ocak 2019 - 23:32 Beğen
  • testkol @testkol

    Videoda pikapların en önemli dezavantajlarından birinin arka süspansiyonun yaprak yay sabit aks olmasından dolayı konforun SUV 'ye göre düşük olmasından bahsedilmiş. Fakat Nissan Navara'da arka süspansiyon çok noktadan bağlantılı süspansiyon olduğu için incelenen bu araca göre SUV 'ye çok daha yakın bir konfor sunmuyor mu? Artı olarak Navaralarda 4x4 kapatma seçeneği de var.

    07 Ağustos 2018 - 21:32 Beğen
  • Durum (3)
  • Yorum (26)
  • Takipçi (1)
  • Takip edilen (0)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites

Öne çıkan videolar

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

GMKtec K8 Plus Mini PC & Dark Oculink Harici Ekran Kartı Kiti

11

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Bir teknoloji mağazasında çalışmak

118
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

Bimcell Nedir ? Başvuru Nasıl Yapılır? Çekiyormu?

2

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Sandisk Cruzer Fit 16GB USB 2.0 Bellek İncelemesi

3

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 69 ziyaretçi, 17 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum