• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Teknoist
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Teknoist @teknoist

    Düzgün bir kaliteli tornavida kullanarak büyük ihtimalle açabilirsin, tamir setlerinden çıkan uyduruk tornavidalar pek iyi açamıyor.

    20 Kasım 2025 - 13:58 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    @ptseeker Basitçe ABS gibi sert malzemeler yüksek ısı gerektirir eğer kapalı kasaya sahipseniz içerisi sıcak olacağı için filamentin hemen soğuyup bozulması gibi sorunlarla karşılaşmazsınız. Bazen cam açıksa PLA basarken bile rüzgar etkiliyor baskı kalitesini.

    03 Eylül 2025 - 10:47 Beğen 1
  • Teknoist @teknoist

    @ebagcuvan kapalı kasa alma şansınız varsa ona geçin derim, ama sadece pla petg basarım derseniz gerek yok, A1 yeterli.

    03 Eylül 2025 - 09:57 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Yaklaşık 4 aydır a1 combo kullanıyorum çok memnunum, en sorunsuz ve baskı kalitesi yüksek yazıcı bu. Düşünmeden alabilirsiniz. a1 mini 180 euroya bulursanız alın, geçenlerde o fiyatlarda görmüştüm bambulab storeda. Bir kere bile baskı sırasında hata vermedi geçen aylarda x'in kayışını biraz germemi istedi ve aynı zamanda y eksenini yağla dedi onunda hiç bakım bile yapmadım. bir hata verdiği zaman kendi sitesinde hızlıca çözümleriyle anlatıyor. Videoları da var. Çalıştığım fabrika anycubic'in eski 2 modeli var tam bir baş belaları, ucuz diye ucuz bir yazıcı alırsanız muhtemelen onu ayakta tutmak için daha çok zaman harcarsınız.

    03 Eylül 2025 - 08:42 Beğen 3
  • Teknoist @teknoist

    ben bundan aldım odam minik 10m2 odamda binanın merkezi sistemine bağlı bacaya giden açık vardı oray verdim gayet güzel soğutuyor. odamı 27'den 22'ye düşürmesi 45 dakikaya yakın. Bina dışına klima ünitesi takmak yasak, balkon da kapalı böyle çözdüm.

    13 Haziran 2025 - 09:20 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    a1 comboyu hep takip ediyordum 25 bini görünce aldım pahalı mı?

    16 Nisan 2025 - 16:33 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    a1 combo 25 bin lira uygun değil mi

    16 Nisan 2025 - 16:33 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    bedava bu fiyata alın geçin. Airtagleri yenileceğim bunlarla bakalım kaç ay dayanacak.

    16 Nisan 2025 - 15:50 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    maliyetinin 5 katına satıp +%20 kdv ve kargo koysam bile rakibinin çok altında kalıyor. Her seferinde yenisini yollasam bile çok ucuza gelir diye düşünüyorum.

    16 Nisan 2025 - 15:29 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Windows ise 2.4G olanın tikini kaldırman yeterli

    16 Nisan 2025 - 14:42 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Her ay yurtdışına çıkar alırım yine alırım, vergiyi sana vereceğime schengen'e harcarım bu insanlar hiç akıl edemiyor bunu. İstedikten sonra yine bir şekilde ulaşılır.

    16 Nisan 2025 - 14:40 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    ChatGPT'de xCode'a bağlıyorum sonra kendini kaybediyor zaten build alması 2-3 dakika. az kaldı bunu zararına satıp kurtulacağım. m1 pro işlemcili almayı düşünüyorum üstünü tamamlayıp

    12 Mart 2025 - 13:36 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    benim de yapıkredi de benzer limitli kartım var, akbank da aynı limiti verelim diye bildirim atmıştı kabul ettim onaylandı ama diğer kart limitini düşürmeniz gerekiyor dedi. Findeks skorunuz yüksekse maaş vs. bakmıyorlar. 36 ay düzenli ödeyebilen her türlü öder diye düşünüyorlar.

    23 Aralık 2024 - 17:29 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    A101'e piranha bluetooth'lu klavye mouse seti gelmişti çakma iMac klavyesi ve garip bir mouse ondan aldım eve gidince fotoğraf atarım

    23 Aralık 2024 - 17:18 Beğen 2
  • Teknoist @teknoist

    Ben de tozdan şikayetçiydim hava temizleyicim de var, geçen ay moplu robot süpürge aldım. Önceden almadığım için gerçekten pişman oldum diyebilirim, sorunumu tamamen çözdü.

    19 Aralık 2024 - 20:06 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Sağlık uygulamasında veri kaynaklarına bir bakın, izin verdiyseniz üstüne yazmış olabilir.

    19 Aralık 2024 - 20:00 Beğen 1
  • Teknoist @teknoist

    apple dışında pahalı kulaklık almam, AirPods proyu kafede cebimden düşürmüşüm ertesi günü gittim aldım konumu görebildiğim için.

    19 Aralık 2024 - 19:47 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    @ugurcansayan hide root kolay bir şey

    19 Aralık 2024 - 19:10 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Ben ankerin istasyonlusundan aldım 10 bin liraya, çok memnunum keşke otomatik modunu temizleyip kurutanından alsaydım diye de pişman oldum açıkçası.

    18 Aralık 2024 - 12:41 Beğen
  • Teknoist @teknoist

    Uygulama kaldır bölümünü kapattığına göre bu cihaz ya önceden rootlanmış ya da uygulama rootlayıp bir şekilde kontrolü ele almış.

    18 Aralık 2024 - 12:27 Beğen
  • Durum (153)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (659)
  • Takipçi (76)
  • Takip edilen (21)
  • Favori (61)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#note9pro#StarWars#honor600pro#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Acer Nitro V 16 AI AMD - 180Hz Ekranlı Oyun Bilgisayarı!

Harf Lütfen Kelime Oyunu 2.1

2

Baz İstasyonunun Yerini Bulma - Baz İstasyonu Konum Bulma

2

Xiaomi Telefonlarda Test Menüsüne Nasıl Girilir?

2

Ödüllü Kelime Oyunu: Harf Lütfen!

2
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

Dunth DU-SP073

8

IP Kameralar 3 model karşılaştırma (Xiaomi / TP-Link / Havit )

24

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20
Tümünü gör

Son bir saat içinde 92 ziyaretçi, 14 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum