• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

TeknoBurak
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
2002'den bu yana teknolojiyle içli dışlıyım.
  • TeknoBurak @teknoburak

    Dün gece ki kavga senaristlerini, Twitter'da orta-doğu yorumculuğuna davet ediyorum. Buradan çok Ömer Turan çıkar. Allah akıl fikir versin,LP ve HK bunları okuyup iyi gülmüşlerdir.

    19 Haziran 2017 - 01:30 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Ahşap görünümlü plastik genel de alman arabalarında olurdu. Neden honda? Biz direkt en ucuz plastik görmek istiyoruz. En ucuzu en tipsizi!

    14 Ekim 2016 - 22:14 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Oyun oynuyorsun o aletin için de Noctua DH-14,DirectCu gibi soğutma sistemleri yok. Yapacak bir şey yok. Ufak ve yüksek devirin sonu..

    27 Eylül 2016 - 11:38 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Önce ekran kasa oranı ile uğraşsın. 3.5mm'yi çıkardı ne oldu? İnceldi mi telefon? Apple'ın boş devrimleri. Devrim yapacaklarsa 2004 Intel'in yaptığı gibi yapsın. Yalan dan iş yaparlar ancak. Rahmetli olsa bunlar olmazdı.

    23 Eylül 2016 - 23:51 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    MO-TO-GP

    19 Eylül 2016 - 22:29 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    "BABA GEL SAA 100 DOLAYDAN GILIF SATAK" mı diyor acaba?

    08 Eylül 2016 - 00:05 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Bırakmak isteyenler listesinin tepesindeyim. Hiç bir şey yemeyip 13 kilo aldım 4 ayda. 2 gündür de dokunmamaya çalışıyorum. Yardım edebilirsen ne mutlu

    04 Eylül 2016 - 15:01 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Hangi video da ne giydirmişler atın da izleyelim.

    03 Eylül 2016 - 22:57 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    PC ile konsolun mantığı aynı değil. Adam 4K yazmış oraya,sen konsolda 1080p olunca mutlu oluyorsun. Grafiklerin daha iyi olacağı zor bir düşünce değil.

    03 Eylül 2016 - 02:31 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Microsoft şirketin de böyle aç adamlar yok onlar salaklık konularıyla meşgul oluyorlar. Milyar dolar verdikleri Lumianın anasını bellediler 1 senede. Düşünemezler böyle şeyleri.

    03 Eylül 2016 - 02:26 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Hatırlıyorum 94 imoladan evvelini Senna arabanın cıvkını çıkararak pole'yi almıştı. Schumaer güle oynarak yetişiyordu virajda. Senna ağlayıp sızlayacak bir adam değil karakteri 3 aşa 5 yukarı belli. Senna'ya zaten F1 yönetiminin yapmadığı kalmadı,Prost ve başkan muhabbetlerini bilirsin. Benetton takım sahibi ile golf oynuyorlarmış 🙂

    30 Ağustos 2016 - 00:13 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Benim bahsettiğim yasak olmasına rağmen Schumaer'in kullandığını söylüyordu Senna. O yarıştada pol pozisyonunu almıştı. Sonra ki gün pilotlar birliğiydi sanırım öyle bir yerde güvenliğin arttırılmasını masaya yatıracaklardı. 84 monaco'ya bakıyorum bir de bugünkü Belçika GP'sine baktım içimden "Nerde o eski F1?" dedim.

    29 Ağustos 2016 - 00:03 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    @aerdogan17 Pilotluk arabasının o kadar leş olsa da Schumaer'in önün de kalmasıydı. Schumaer kullanıyordu çekiş sistemini.

    28 Ağustos 2016 - 13:02 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    En alt veya en üst vitesi kaybetmek başka 6. viteste takılı kalmak başka. Günümüzde ki araçla o zamanı kıyaslamak biraz haksızlık olur. Hala aklımda her yeri uyuşmuş otomobile bindirilirken ki hali. Ölmemeliydi büyük adamdı rahmetli.

    27 Ağustos 2016 - 00:31 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Bozuk şanzıman ile yarış kazanma rekoru yokmu ? :d @Senna

    27 Ağustos 2016 - 00:17 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Görüşürüz o hiç bir yere saklanmayan PCI Express güç kabloları.

    22 Ağustos 2016 - 00:27 Beğen
  • TeknoBurak @teknoburak

    Bende Z77 anakart arıyorum malesef ki çoğu yerde yok. Zamanın da sıfır fiyatının üstüne 4 yıllık anakartı satan mı dersin her şey var :/

    21 Ağustos 2016 - 13:02 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Twitter - Facebook - Youtube öldü şu an. CB'ye karşı hashtag mi açtılar yine ne yaptılar 🙂

    21 Ağustos 2016 - 00:54 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    Benim maksimumum 4.7 inc ötesi can sıkıyor. Ekran 5 inc ama kasası nerden baksan 6 inc telefonların. Çift kamera ile uğraşmak yerine çerçeveyle uğraşsalar çok daha iyi olur.

    19 Ağustos 2016 - 02:04 Beğen 1
  • TeknoBurak @teknoburak

    120 klima kapalıydı bu ay. 2 pc 7/24 sunucu gibi çalışıyor.

    17 Ağustos 2016 - 13:57 Beğen 1
  • Durum (19)
  • İnceleme (2)
  • Yorum (532)
  • Takipçi (100)
  • Takip edilen (8)
  • Favori (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzeme

Öne çıkan videolar

Isuzu D-Max 4x4 V-Cross İncelemesi

47

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

TCL 75C8L - 2026 Model SQD-MiniLED TV!

10

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4

XPG Lancer Blade RGB DDR5 Bellek

Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

18

Şekilli MSN Nickleri

18

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Touch Me FC09-50

20

Samsung SM-B310E

14

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54
Tümünü gör

Son bir saat içinde 281 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum