Tebrikler, gayet güzel olmuş.
@baris_ozkok bey incelemelerinizi dört gözle bekliyoruz. Yalnız iki fotoğraf üstadının fotoğrafı oldukça kötü çıkmış, sanki 5 yıl öncesinin cep telefonları ile çekilmiş gibi 🙂
Fiyattan bağımsız değerlendirecek olursanız yine sonymi önerirsiniz ?
Murat bey merhaba,
Giriş seviyesi ve dslr a yakın kalite fotoğraf çekimi için bu makinayımı yoksa daha önce incelemesini yaptığınız Sony Cyber shot RX-100 ümü tavsiye edersiniz ? Zira her iki cihazda ufak ve taşınabilir boyutta, fiyatları arasında da çok fazla bir uçurum yok, birbirlerine göre avantaj ve dezavantajlarını belirtirseniz sevinirim.
Şimdiden teşekkürler.
Son bir saat içinde 82 ziyaretçi, 15 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Başınız sağolsun 🙁