selam arkadaslar yardımcı olursanız sevınırm. mausemdakı sol ust tusa yanı 4. butona ctrl+v komutunu koydum ancak bunu sol tıklama + ctrıl v olarak degıstırmek ıstıyorum. programı kullanmayı bıeln arkadaslardan yardım beklıyorum denedım fakat bır turlu bulamadım
selam arkadaslar yardımcı olursanız sevınırm. mausemdakı sol ust tusa yanı 4. butona ctrl+v komutunu koydum ancak bunu sol tıklama + ctrıl v olarak degıstırmek ıstıyorum. programı kullanmayı bıeln arkadaslardan yardım beklıyorum denedım fakat bır turlu bulamadım