Hamido kardeş ben sorunu çözdüm artık kullanıyorum çok şükür
Hamido kardeş ben sorunu çözdüm artık kullanıyorum çok şükür
Çok teşekkür ederim o zaman iade etmek en güzeli ittirip denedim ama gaza dokunduğumda hareket vermiyor
Ürünü aldığımdan beri çalıştıramadım yani harekete geçmiyor herhangi bir ince yönü varmıdır şarz alıyor lambaları falan yanıyor ama ittirip gaza dokunduğumda herhangi bir hareket yok yardımcı olabilirseniz çok sevinirim
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 21 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Valla bildiğim kadarıyla iyi bir bisiklet tamircisi yapabilir