Uzun zamandır bu programı kullanıyorum hotkey atamaları olsun farklı ses kaynaklarındaki sesleri kontrol etme olsun efsane bir program. Portable olarak kullanıyorum gerçekten güzel.
@hkellecioglu yoksa gündemi izlemenin bir mantığıda yok.
Bireysel kullanıcı olarak nasıl geçtiniz bu pakete?
Cam hamdi abinin elinden mi geçti acaba diye düşünmedik değil hani 😀
Detayları yazarsanız sevinirim. Almayı düşündüğüm bir araç..
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Uzun zamandır bu programı kullanıyorum hotkey atamaları olsun farklı ses kaynaklarındaki sesleri kontrol etme olsun efsane bir program. Portable olarak kullanıyorum gerçekten güzel.