• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

sunbeam
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 05.12.2018
  • sunbeam @sunbeam

    hala daha adsl kullanan o kadar fazla yer varken neden zaten fiber olan yere başka firma da fiber çekiyor anlamıyorum.
    adsl olan bölgeye çekse çok daha fazla müşteri potansiyeli olmaz mı? ya da btk falan mı onay vermiyor

    15 Mayıs 2021 - 16:37 Beğen 1
  • sunbeam @sunbeam

    @mountain hayatın gerçeği değil de türkiye gerçeği diyelim biz ona. şikayet ederim niye etmeyeyim.
    siz " siz de aynısını yapıyorsunuz, hayır işi yapmıyor adam" diyerek onlar haklıymış gibi konuşuyorsunuz, bizi de onlarla aynı kefeye koyuyorsunuz fark bu. yoksa bir şey değişmeyeceğini biliyoruz şikayet etsekte.

    08 Mart 2021 - 23:18 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    @mountain aynısı falan değil ben evimi arabamı satarken piyasası kaçsa ona koyuyorum fazlasına koysam zaten satılmaz çünkü ben sadece bir kişiyim büyük şirketler gibi piyasayı domine etme gibi bir şansım yok.şirketler ise piyasayı kendilerine göre şekillendirip dolar düştüğünde indirim yapmıyor artınca zaten yüksek kurla hesaplanmış fiyatın üzerine zam yapıyor.
    iki kat zamlı ürünleri savunuyorsunuz burada.

    08 Mart 2021 - 23:11 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    büyük şirketlerden bahsediyoruz adamın yaşam masrafları cirosunun yanında mikroskobik ölçülerde kalıyor, bu bahane edilemez. dolar artarken hemen zam yapıp düştüğünde indirim yapmamak, artar artmaz zammı yapıştırmak şark kurnazlığından başka bir şey değil.

    08 Mart 2021 - 23:00 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    3 yıl daha evden çıkmasak çözülecek ama işte cahil insanlar anlamıyor!!!

    04 Mart 2021 - 17:58 Beğen 1
  • sunbeam @sunbeam

    En güzeli kapına bırakılıp gidilmesi ama maalesef tr şartlarında uygulanabilir tarafı yok. Bakıyorum abd de amazon flex yapanlara falan kapıya bırakıp gidiyor adam hiç de bir şey olmuyor.

    04 Mart 2021 - 17:55 Beğen 1
  • sunbeam @sunbeam

    Alıcaksan 2 tane al biri sanayideyken diğerine binersin derler bunlar için 🤪

    04 Mart 2021 - 14:52 Beğen 3
  • sunbeam @sunbeam

    @kei kurtarırsın umarım kendini. Ama evlilikle vatandaşlık işini de iyice zorlaştırıyorlar baya uzun zor testler vs adam tipini begenmese sınır dışı eder yani.

    23 Şubat 2021 - 01:14 Beğen 1
  • sunbeam @sunbeam

    https://teknoseyir.com/blog/redmi-note-9-xiaomi-redmi-telefonlarin-kasma-sorununun-cozumu

    Belki işine yarar.

    23 Şubat 2021 - 01:06 Beğen 2
  • sunbeam @sunbeam

    @kei uzaktan ilişkinin başarı ihtimali çok düşük geliyor bana. Gel dese vizesi, maddi yönü hep sıkıntı ki o aşamaya gelmesi de uzun sürer. O kadar uğraştın gittin ama olmadı evlenemedin ne olacak. Hiç de evlilik meraklısı değillerdir öyle.
    Muhabbet de hiç yürümüyor tinder da hep ben açıyorum konu ama bi yere kadar gidiyo sessizlik oluyo sonra.

    23 Şubat 2021 - 01:04 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    Tinder dan mı buldun

    23 Şubat 2021 - 00:53 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    @kgk pek aktif değilim de ondan beni kastettin sandım 🙂

    23 Şubat 2021 - 00:39 Beğen 1
  • sunbeam @sunbeam

    Olduk valla yirmili yaşların başlarındayım ama stresten gelecek kaygısından geceleri uyuyamıyorum gündüzleri de kafam dolu hiçbir şeye kendimi veremiyorum.
    Kpss çalışmaya çalışıyorum dandik onlisans bölümü mezunuyum. Bu yaşta bıktım yaşamaktan.

    23 Şubat 2021 - 00:27 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    En son aynı gönderiye yorum yapmışız heralde biri de benim sana göre 😀

    23 Şubat 2021 - 00:16 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    @electric koş kona ya giydiriyolar.

    22 Şubat 2021 - 23:58 Beğen 2
  • sunbeam @sunbeam

    fena kumar ya bileni de bilmeyeni de tokatlıyo.

    22 Şubat 2021 - 17:47 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    biz artık vejetaryeniz ama

    20 Şubat 2021 - 15:35 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    @koraysuna bir haftada ikiye katlamış neredeyse ama ya belki uzun vadeli düşünüp alınabilir.
    hiç bilgim,tecrübem vs yok bu arada öylesine yazıyorum 😀 ciddiye alma.

    15 Şubat 2021 - 01:05 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    son bir haftadır da iyi yükselmiş ama bir daha ne zaman yükselir? bu kadar yükselmişken alınır mı

    15 Şubat 2021 - 00:34 Beğen
  • sunbeam @sunbeam

    evet vodafone dan daha iyi hediyeleri ama operatör farketmeksizin hızlar felaket.evdeki 10 mbit adsl den her zaman daha düşük oluyor hız.öyle dağın başı da değil yani büyükşehirin kalabalık bir ilçesinin merkezindeyiz.

    14 Şubat 2021 - 23:46 Beğen 1
  • Durum (15)
  • Yorum (141)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (0)
  • Favori (58)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Vivo X200 FE Kullanıcı Değerlendirmesi

11

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Samsung SM-B310E

14

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Renault Megane III 1.5 dci - Expression (2011)

13

QMPlay2 masaüstü için açık kaynak IPTV player.

14
Tümünü gör

Son bir saat içinde 88 ziyaretçi, 30 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum