@mountain hayatın gerçeği değil de türkiye gerçeği diyelim biz ona. şikayet ederim niye etmeyeyim.
siz " siz de aynısını yapıyorsunuz, hayır işi yapmıyor adam" diyerek onlar haklıymış gibi konuşuyorsunuz, bizi de onlarla aynı kefeye koyuyorsunuz fark bu. yoksa bir şey değişmeyeceğini biliyoruz şikayet etsekte.
hala daha adsl kullanan o kadar fazla yer varken neden zaten fiber olan yere başka firma da fiber çekiyor anlamıyorum.
adsl olan bölgeye çekse çok daha fazla müşteri potansiyeli olmaz mı? ya da btk falan mı onay vermiyor