• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

suleyman33
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 27.09.2017
  • suleyman33 @suleyman33

    @ysndnmz007 Benimde XPERİA Z5 var.Servise 4 defa gitti.Yazılımsal sorunu olan telefonu artık onarım istemediğimi belirterek değiştirmelerini istedim fakat şerefsizler ANA KART değişimi yapmışlar.Sonradan öğrendim ve telefonu servisten teslim almayıp TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE yarın kısmetse verecem.Yeni bir telefon talebinde bulunacam.Sonuç umarım lehime çıkar...

    09 Ekim 2017 - 00:14 Beğen
  • suleyman33 @suleyman33

    @killerloop07 Hocam,bir sorum daha olacak. Değişim talebinde bulunmuştum.SONY aradı ve şunu dedi: "telefonunuzun ana kartı değiştirilerek zaten yeni bir telefon haline geldi.Cihazı teslim alın tekrar sorun olursa bize ulaşın" Oysa ben aynı sorunlardan dolayı servise tam 4 kez verdim.Yeni telefon vermemek için ısrarla onarım yaptılar..Sizce haklımıyım? THH'ne verecem.Haklılık derecem nedir?

    30 Eylül 2017 - 17:45 Beğen
  • suleyman33 @suleyman33

    @killerloop07 KVK firmasına sözlü olarak değişim talebinde bulundum.Onlarda talebimi internet üzerinden girdiler.Ben değişim yapın dememe rağmen,onlar inadıma onarım yapıp teslim etmeye çalıştılar...Fakat bana verdikleri formda "değişim ya da iade" ibaresi geçmiyor.Elimde 4 adet servis formu var.

    28 Eylül 2017 - 10:18 Beğen
  • suleyman33 @suleyman33

    Garantisi devam eden cep telefonumu birkaç yazılımsal sorundan dolayı Adana KVK servisine teslim ettim. Sorunlarımın çözülmesi gerekirken daha farklı sorunlar ortaya çıktı.Aynı sorunlardan dolayı 4. kez Adana KVK servisine telefonumu verdim.Defalarca aynı şekilde son güncel yazılımı (ANDROİD 7) versiyonu hiç bıkmadan yüklediler...Telefonu servisten alacakken problemin yazılımsal yönde çözülmediğini, aksine devam ettiğini gördüm.

    Dolayısıyla artık onarım istemediğimi buna istinaden tüketici hakkımı kullanarak yeni bir telefon talebinde bulunduğumu belirttim.Fakat aynı tarihte,değişim talebinde bulunmama rağmen ve herhangi bir şekilde onarım istemediğimi belirtmeme rağmen, iznim alınmadan,üstelik telefonda donanımsal bir sorun yokken "ANA KART" parça değişimi yapıldı.

    Telefonum açıldı.Dolayısıyla İMEİ nosu'da değişmiş oldu.Bu açıdan maddi ve manevi zarara uğradım.

    Firmaya değişim talebinde bulunalı 1 hafta oldu.Henüz cevap yok.
    Sizce TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE dilekçe vermeli miyim?
    Sonucun lehime çıkma ihtimali nedir?

    27 Eylül 2017 - 23:20 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (4)
  • Takipçi (0)
  • Takip edilen (1)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri

Öne çıkan videolar

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #789

3

Acer Nitro V 16 AI: 180Hz Ekranda Oyun Keyfi!

Yurtdışından alışveriş yaparken gümrükte takılmamanın yolları

1.074

Unuttuğunuz Windows şifrenizi sıfırlayın

85

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #788

4
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Türk Telekom Sil Süpür Çıkmıyor Çözümü

29

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

Oral-B Professional Care 3000 Diş Fırçası ve Oxyjet Ağız Duşu

26

Mirc Chat Sohbet

12

Skoda Octavia 1.6 TDi DSG

38

TURKCELL SÜPERBOX KULLANICI DENEYİMLERİM

54

Thinkpad T460s

23
Tümünü gör

Son bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum