@killerloop07 Hocam,bir sorum daha olacak. Değişim talebinde bulunmuştum.SONY aradı ve şunu dedi: "telefonunuzun ana kartı değiştirilerek zaten yeni bir telefon haline geldi.Cihazı teslim alın tekrar sorun olursa bize ulaşın" Oysa ben aynı sorunlardan dolayı servise tam 4 kez verdim.Yeni telefon vermemek için ısrarla onarım yaptılar..Sizce haklımıyım? THH'ne verecem.Haklılık derecem nedir?
@ysndnmz007 Benimde XPERİA Z5 var.Servise 4 defa gitti.Yazılımsal sorunu olan telefonu artık onarım istemediğimi belirterek değiştirmelerini istedim fakat şerefsizler ANA KART değişimi yapmışlar.Sonradan öğrendim ve telefonu servisten teslim almayıp TÜKETİCİ HAKEM HEYETİNE yarın kısmetse verecem.Yeni bir telefon talebinde bulunacam.Sonuç umarım lehime çıkar...