merhaba,
Eşim kuzey kıbrısa gidecek.Daha önce duty free ya da yurtdışı alışverişimiz olmadı.Benim sorularım 1.duty free ya da kıbıstan aldığım ürünleri vergisiz almak için nakit mi almam gerekiyor,kredi kartıyla durum değişiyor mu?2. hangi duty free den alışveriş yapmalıyız dönerken kıbrıstan mı? aldığımız ürünleri bavula paketleri açarak mı koymamız gerekiyor.Tüm ürünlere taxfree iadesini dönüşte nasıl alacağız? Yardımcı olursanız çok sevinirim.
merhaba,
Eşim kuzey kıbrısa gidecek.Daha önce duty free ya da yurtdışı alışverişimiz olmadı.Benim sorularım 1.duty free ya da kıbıstan aldığım ürünleri vergisiz almak için nakit mi almam gerekiyor,kredi kartıyla durum değişiyor mu?2. hangi duty free den alışveriş yapmalıyız dönerken kıbrıstan mı? aldığımız ürünleri bavula paketleri açarak mı koymamız gerekiyor.Tüm ürünlere taxfree iadesini dönüşte nasıl alacağız? Yardımcı olursanız çok sevinirim.