Farklı ülkelere farklı kombinasyonlarla çıkaracaklar ilk zenfonelarda yaptıkları gibi. Bize yine düşük işlemci ve düşük ramli versiyon gelir heralde 3. dünya ülkesi olduğumuzdan.
Farklı ülkelere farklı kombinasyonlarla çıkaracaklar ilk zenfonelarda yaptıkları gibi. Bize yine düşük işlemci ve düşük ramli versiyon gelir heralde 3. dünya ülkesi olduğumuzdan.
Kablosuz kulaklık lazım o zaman bence gereksiz cok zorlama olur.Bu teknoloji split screen oyunlarda herkes kendi ekranını görerek oynaması dışında pek kullanışlı değil.
@eofdred özellikten bahseden sizdiniz bana g2nin daha iyi olduğu özelliklerini sayın o zaman
@eofdred arkadaşım saçmalamayın g2 özellik olarak g3 den daha düşük bir cihaz.
İnceleme güzel olmuş. Meriç bey biraz tutuk konusuyo ama ilk incelemesi olduğu için zamanla düzeltir. Kamera açıları ve çekimler bu incelemede tavan yapmış çok güzel olmuş ellerinize sağlık.
Keşke haberin alıntı olduğunu belirtseydiniz hatta haberin bir kısmını girip link verseniz daha iyi olur.
hayır da sosyal kısmında durum yazınca site yenilendiğinde kendi paylaştığım durum görünmüyor. profile gitmem gerekiyor tekrardan.Bence kendi paylaştıklarımda görünmeli sosyal kısmında.
şu kolonların ayrı ayrı kaydırılması gerekiyor bence ve sosyal kısım ortaya alınmalı çünkü en çok bakılan yer burası olaacaktır .
Merhaba
Öncelikle yeni tasarım güzel olmuş beğendim. Birkaç eksiği var zaten çoğu söylenmiş yukarılarda benimde bir önerim var bu yeni sistemde grup oluşturup orda paylaşımlar yapabildiğimiz sayfalar olabilir. Mesela android kullanıcıları kulubü gibi burda android ile iligili haberler vs paylaşılabilir bence güzel olur.Sitenin sosyal medya altyapısına da uygun bence.
Son bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben opera kullanıyorum en kullanışlısı opera bence.