Firefox çok sorunlu bir tarayıcı bir çok defa alışveriş yaparken tarayıcı çöktü ve alacağım ürünler tekrar almaya kalktığımda hata verdirtti, bu yüzden firefox'dan sonsuza kadar ayrılıyorum sadece pc kurulu kalıcak o kadar, yaşasın chrome
#akış
Son bir saat içinde 164 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
bir tek bende mi sorunsuz çalışıyor bu meret?
(flash videolar hariç)
bilemiyorum hocam, bazen arkaplanda çalışıyor birden firefox çökme habercisi diyip çöküyor, 3d secure ile alışveriş'de çökünce ızdırap oluyor
Ben opera kullanıyorum en kullanışlısı opera bence.
Firefox kullanıcı dosyalarınızı silip tekrar kurulum yapmanızı önerirdim fakat ebediyete uğurladıysanız ve eklentilerle pek işiniz yoksa Edge'i öneririm.
vivaldi browser dene harbiden güzel bırkamıyorum
normalde ana tarayıcı chrome fakat bazen firefox ile giriyorum bazı site üyeliikleri orda açık, chrome 30 sekme açık bir aydır banamısın demedi firefox 3 sekme sonrası mefta