üzerinden uzun zaman geçmiş de olsa daha sonradan girenler için yazmak istedim. logitech ürünlerinde genelde sağ ve sol tuşlarda omron swithch kullanılıyor diğer tuşları kailh gibi bişey ama sonuç yine değişmiyor M705 Marathon, G100 ve G300 hepsinde aynı sorunları yaşadım
üzerinden uzun zaman geçmiş de olsa daha sonradan girenler için yazmak istedim. logitech ürünlerinde genelde sağ ve sol tuşlarda omron swithch kullanılıyor diğer tuşları kailh gibi bişey ama sonuç yine değişmiyor M705 Marathon, G100 ve G300 hepsinde aynı sorunları yaşadım