http://m.crackberry.com/leaked-render-shows-blackberry-venice-slider-keyboard?utm_source=related&utm_medium=module&utm_campaign=nextv2 Blackberry Venice. Android işletim sistemiyle çalışan ilk blackberry olacak gibi. Şimdilik durum dedikodudan ibaret ama blackberry tarafından yalanlama gelmiyor. Bb os bitti demektir bu.
Out of all the BlackBerry 'Venice' slider leaks thus far, none have really given us a full look at the keyboard on the upcoming device and that, of course, has left some folks skeptical of everything we've seen recently. Looking to end some of those doubts, @evleaks, has now posted up a follow-up to...
Bir sorum olacakti. Pazartesi dizustu bilgisayarima SSD takacagim. Sadece bir port oldugu icin HDD yi sokmem gerekecek. fakat windows 8 kurulum dosyalari su an takili olan HDD de, yani kurulum icin DVD'im yok. Bu sorunu internetten windows 8.1 indirip, aktivasyon durumunda da su an kullanimda olan urun kodunu girerek cozmeyi planliyorum. Bu da 2. soruyu doguruyor, su an kullanimda olan seriali nasil gorebilirim :)) ??
Pek Turkiye ve Bati Avrupa'yi ilgilendirmesede, Blackberry, Z3 adi altinda yeni bir cihaz cikartmis. Blackberry fani oldugum icin yakindan takip ediyorum ve paylasmak istedim 🙂
inceleme: http://crackberry.com/blackberry-z3-review
Teknik veriler: http://www.gsmarena.com/blackberry_z3-6163.php
BlackBerry Z3 Review by Adam Zeis A durable, full-featured device built for...
Birilerini takip etmeye baslayinca, Sosyal bolumunde sadece takip ettigim kisilerin paylasimlari cikiyor. Iyi guzel ama takip etmedigim kisilerin ne paylastigini hic bir sekilde goremiyorum. Boylelikle belki ilgimi cekecek paylasimlari kaciriyorum. Yanlis bende mi ? Sistemde mi ?
tekoseyir'de ki bir hatayi bildirmek istiyorum. chrome'da zoomu yuzde 90'a indirince, "son videolar" kismi kayboluyor. Benim cozunurlukle mi ilgili yoksa, siteden kaynakli sorun bilmiyorum. https://www.dropbox.com/s/xt8r8svqpki7l7h/TS%20bug.JPG
http://www.hasangok.com.tr/334/biosa-gomulu-windows-8-urun-anahtari.html
tesekkurler, yazilim ise yaradi :))
bizim burdaki webshoplarda urunu bulamadim 🙁 pazartesi dukkanda ki elemana danisirim artik. bu cozum de mantikli gozuuyor
temiz kurulum tercihim. Cunku su an yuklu windows'da asus'un onlarca "bloatware" yazilimi yuklu. ama tabi denemelerim basarisiz olursa mecbur klon yapacagim.
tavsiyeleriz icin tesekkurler arkadaslar. Anlasilan pazartesi gecesi bilgisayar basinda gececek 🙂
Edit: Bu arada aldigim urun: Samsung 850 EVO 250G https://www.mycom.nl/componenten/solid-state-drive/584342/samsung-850-evo-250gb