• Keşfet
  • Videolar
  • Bloglar
  • İncelemeler

Smaug
  • Kullanıcıyı engelle
  • Kullanıcıyı bildir

Kayıt tarihi: 12.05.2014
  • Smaug @smaug

    @norego yaklaşık 1 saat önce tekrar denedim, sorunsuz girdi. şu an için sıkıntı yok. ilginiz için teşekkürler... 🙂

    01 Ocak 2024 - 16:37 Beğen 2
  • Smaug @smaug

    @norego önceki üyelikler silindi mi? Birkaç gündür girmiyordum, az önce gireyim dedim "Something went wrong. Please contact the administrator" hatası alıyorum.

    01 Ocak 2024 - 11:41 Beğen
  • Smaug @smaug

    EaseUs düzgün yazılım yapar genelde. Alternatif olarak (hiçbirini kullanmadım, haklarında yorum yapamam) opensource Rescuezilla, Clonezilla ve Duplicati var. Alternatif olarak yazıyorum, tavsiye değildir. 🙂

    23 Aralık 2023 - 23:50 Beğen 3
  • Smaug @smaug

    @orcun Çöpe atsa canı yanmaz adamın, kazancı ile kimbilir kaç tane alabilir aynı laptoptan, kendi çapında eğleniyor işte. Bu topraklarda eğer işin bu değilse uğraşmazsın. 😀

    23 Aralık 2023 - 23:17 Beğen 2
  • Smaug @smaug

    çok geçmiş olsun hocam, umarım en kısa zamanda ve en az masraflı şekilde sonuca ulaşırsınız.

    23 Aralık 2023 - 23:11 Beğen 2
  • Smaug @smaug

    @orcun Aynen, her türlü sıkıntı. Bir de üstüne öncesi ve sonrasını katmak gerek. Akım orayı patlatana kadar başka hangi parçaların içinden geçti ( mecazi anlamda da 🙂 ) sonrasında hangi parçalara ulaştı vs vs...

    23 Aralık 2023 - 22:37 Beğen 1
  • Smaug @smaug

    Kronik bir durum var demek ki, kötüymüş. 🙁

    23 Aralık 2023 - 22:36 Beğen
  • Smaug @smaug

    PCB kaç katman belli değil, 2 midir 3 müdür 5 midir... Gözlerimiz yanılmıyor ve orası cidden delinmiş ise uygun parça bulunsa bile sorun çözülmez ki. Bağlı olduğu katmandaki pin yolları ile kim bilir hangi devre elemanlarına uzanıyor parçanın uçları... 🙂

    23 Aralık 2023 - 22:33 Beğen 2
  • Smaug @smaug

    @koraysuna Bu sezon ile birlikte Duriel eklenmeseydi 100 de oyun tamamen bitiyordu; üstüne eklemenin bir anlamı yoktu. anlattıklarınızın kalan kısmı 100 olmadan halledilebilen şeyler; exp artık fazla fazla geldiği için100 olduğunuzda karakteriniz henüz tamamlanmamış oluyor, yoksa 100 itibariyle kasmasanız da değişen bir şey yok. 🙂

    13 Kasım 2023 - 10:25 Beğen
  • Smaug @smaug

    Enteresan; ben de 100'den sonra yapacak bir şey kalmıyor diyorum. Aynı oyunu oynamıyoruz sanırım. 😀

    13 Kasım 2023 - 10:18 Beğen
  • Smaug @smaug

    çıkan sonuç: yenge tefal tencere istiyor, uyandırmış olayım 😀

    08 Kasım 2023 - 09:33 Beğen 2
  • Smaug @smaug

    Open-Shell Menu'den şaşmam, bedava 😀

    06 Kasım 2023 - 00:16 Beğen
  • Smaug @smaug

    Darısı başıma... Görüşmemeyi geçtim, hepsinin telefonunu silip engelleyeceğim. 😀

    04 Kasım 2023 - 12:30 Beğen 1
  • Smaug @smaug

    Altına imzamı atarım. Hele bir de bu iş dünyasının "Burası sizin aileniz" diyen işveren versiyonları var ki evlere şenlik....

    04 Kasım 2023 - 11:09 Beğen 7
  • Smaug @smaug

    sadece ve sadece harfin aydınlatıldığı klavyeleri tek seven kişi benim sanırım. yine de hayırlı olsun efenim; güle güle kullanınız... 😀

    03 Kasım 2023 - 18:54 Beğen 1
  • Smaug @smaug

    F klavyede V ve C, C ve V. Birbirlerine gıcıklar benim anladığım... 😀

    31 Ekim 2023 - 08:57 Beğen
  • Smaug @smaug

    @ugury Klavyenizi başka bir sisteme takıp aynı sorunun devam edip etmediğini kontrol ettiğinizi varsayıyorum. Sanırım membran klavye kullanıyorsunuz. Bölge, dil veya klavye düzeni ile alakası olmadığına göre, geriye tek seçenek kalıyor: Membranda toz, sıvı benzeri bir kısadevre oluşturucu etken; zira V harfine bastığınızda K yazdıracak bir klavye düzeni olduğunu zannetmiyorum. Temizlik yapınız efenim... 🙂

    31 Ekim 2023 - 08:56 Beğen
  • Smaug @smaug

    ne dertler var ya, artık şaşırmam diyorum ama her seferinde şaşıyorum. bu fontu kullan yoksa olmaz diyorlar he mi? 😀

    27 Eylül 2023 - 09:02 Beğen
  • Smaug @smaug

    esnaftan bulacaksanız "tam yıldız" diyin, torx anlamayabilirler. internetten sipariş için yukarıda yazılmış olanlar 😀

    17 Aralık 2022 - 12:53 Beğen 1
  • Smaug @smaug

    korkup korkmamak değil mesele hocam; bu başıboş köpekler bir yerden sonra çeteleşmeye başlıyor, gelen geçen herkese dayılanıyorlar. asıl sıkıntı bundan sonrası. bir gün çocuğun birini paramparça edecekler diye ödüm kopuyor.

    13 Aralık 2022 - 03:58 Beğen
  • Durum (0)
  • Yorum (265)
  • Takipçi (124)
  • Takip edilen (14)

Teknoseyir gündemi

#WhatsApp#ttmobil#StarWars#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33

Öne çıkan videolar

Opel Corsa 1.4 Otomatik incelemesi

49

TCL 55Q7C Premium QD-MiniLED TV

13

GMKtec AD GP1 - Dizüstü Bilgisayarınıza Harici Ekran Kartı!

8

Haftalık Gündem Değerlendirmesi #787

1

YouTube'ta telif haklarını ihlal etmeden nasıl yayın yapılır?

294
Tümünü gör

Öne çıkan bloglar

Mini İnceleme: Kiwi Buz Makinesi (Kim-4792)

17

Şekilli MSN Nickleri

18

Baştan Sona Tüm Marvel Filmleri

1

Sokaktan Sahiplenebileceğiniz Kedi Cinsleri ve Karakterleri

17

Türk Telekom E-Sim Macerası

25
Tümünü gör

Öne çıkan incelemeler

T.C. Yeni Kimlik Kartı İncelemesi

116

Millenicom Hız Testi - (Aklınızda Soru Kalmasın!!)

15

Decathlon Quechua Termos İncelemesi

20

Need for Speed Most Wanted 2012

4

Mirc Chat Sohbet

12
Tümünü gör

Son bir saat içinde 220 ziyaretçi, 98 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.

  • © 2026 TeknoSeyir
  • Hakkımızda
  • İletişim
  • Kullanım Koşulları
  • Gizlilik Politikası
  • Sosyal Ağ Kuralları
    RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
    Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından sağlanmaktadır.
Secured By miniOrange

Giriş yap

Aşağıdaki servisleri kullanarak hızlı giriş yapabilirsin
Şifremi unuttum